כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החיים יפים יותר בפיתה

הכל על פיתה בשר-טור קולינריה מאת רואי פרסול

לפני כמה שבועות סיפרתי כאן במדור על דוכן פיתות חדש שנפתח בראשל"צ, ועל האבולוציה של האוכל, איך הוא משתנה לפי אופנות. היתה עדנה לטורטיות, היו השנים של פרוזן יוגורט, והיו גם כישלונות להחדיר מזונות אמריקאיים שבארה"ב תמצאו בכל קרן רחוב, ופה הרעיון פשוט לא תפס, כמו רשת סינבון או צ'יז קייק פקטורי, שניסו לחדור לישראל בשנים האחרונות ונכשלו.

אבל עכשיו זה הזמן של הפיתה. לא יודע אם אחראי לזה אייל שני, אם המצב הכלכלי שמקשה על אנשים לאכול במסעדות פיין דיינינג, או זה שפה זה לא אירופה, אנחנו במזרח התיכון, ואנחנו מתים על פיתה מפוצצת בכל טוב, ושים לי על זה גם טחינה מלמעלה.

אבל אם עכשיו אנחנו עדים לשיא של ה"ארוחה בפיתה", בואו נעשה כבוד למי שזיהה ראשון את הטרנד: פיתה בשר. החבר'ה של פיתה בשר התחילו ב 2017 בראשון לציון, "ואנו גאים להיות החלוצים בתחום", מספר משה לוי, מבעלי הרשת. "כיום תוכלו למצוא אותנו גם בחולון, אשדוד, קריית אונו וחדרה".

שמע, קפצתי לסניף שלכם במערב ראשל"צ, בתחנת הדלק סד"ש. כולה רציתי פיתה, ונאלצתי לחכות 15 דקות בתור. איך אתה מסביר את זה שיש כזה באז סביבכם?

"אנחנו משתמשים במוצרי הגלם הכי טובים כדי לייצר לכם את הפיתה המושלמת: פרגית, קבב, מרגז, נתח קצבים, סלייסים אנטריקוט, כבר עוף, מיקס בשרים וכבד אווז יחד עם טחינה, עמבה, עגבניות ופלפל חריף חרוכים מהאש, ובכל יום שישי ״סנדביץ של שישי״ – שניצל דק דק, מטבוחה וטחינה ביתית, חציל מטוגן בלחמנייה מתוקה חמה וטרייה. בנוסף אנו מציעים נשנושים כמו תפוח אדמה מדורה ובטטה, וסלטים בייצור ביתי. הכל באווירה ביתית שתעשה לכם שמח בנשמה".


אולי פיתה בשר באמת פיצחו את הקוד לקיבה של הישראלי הרעב. אוכל פשוט אבל מדויק, לא מתחכם אבל טעים לאללה, וכמובן הדבר הכי חשוב בכל ביס: הטריות של האוכל.

אז מה מומלץ? הפרגית בפיתה, הקבב, המרגז והלחמעג'ון הם מהמנות הפופולאריות ברשת, ועולות לכם 37 שקלים כל אחת. למי שמחפש מנות קצת פחות שגרתיות מומלץ לנסות את נתח הקצבים בפיתה (55), או את החלוויאת (שקדי עגל) בפיתה (65). ולמושחתים יש אפילו כבד אווז בפיתה (85).

סניף ראשון לציון- יוסף ספיר 1, ראשון לציון

סניף קריית אונו- שלמה המלך 37, קרית אונו

סניף אשדוד- הבנאים 1, אשדוד

סניף חולון- שדרות לוי אשכול 1, חולון

סניף חדרה- פרופסור דן שכטמן 10, חדרה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem