כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החלליות נחתו בראשון לציון

תלמידי יסודי יאספו פסולת אלקטרונית ויכניסו אותה לתוך ערכת קרטון דמוית חללית * הפרויקט מתקיים בשבעה בתי ספר בשיתוף פעולה של מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון ותאגיד מ.א.י למחזור פסולת אלקטרונית

פרויקט חלליות חוזר זו השנה השנייה. הפרויקט הסביבתי מעלה את המודעות למחזור פסולת אלקטרונית בקרב תלמידי בתי הספר היסודיים. במסגרת הפרויקט יקבל כל תלמיד ערכת קרטון דמוית חללית שאותה הוא מקשט כרצונו וצריך למלא אותה במכשירים אלקטרוניים שאין בהם יותר שימוש, כדוגמת טלפונים ניידים, כבלים, אוזניות או טאבלטים, חלקי מחשב ואלקטרוניקה ועוד. הפרויקט מתקיים בשבעה בתי ספר בשיתוף פעולה של מינהל איכות הסביבה בעיריית ראשון לציון ותאגיד מ.א.י למחזור פסולת אלקטרונית.

בתי הספר היסודיים שיקחו חלק בפרויקט הם : ידלין, חתני פרס נובל, הדרים, ניצנים, בארי, יסוד המעלה וסיני. בבתי הספר החלה הפעילות במפגש כיתתי בו הוסברה החשיבות של הנושא , הערך הסביבתי והערכי וחולקה ערכת חללית להרכבה עצמית לכל תלמיד ושליחת מייל עדכון להורים בנושא.
בעוד כשבועיים יתקיימו תערוכות בית ספריות של החלליות.  במעמד זה יחולקו תעודות הערכה על השתתפות בפרויקט לכלל התלמידים שהשתתפו, יבחנו החלליות השונות ומשקלן ובכל כיתה יהיה אלוף המחזור הכיתתי. במסגרת זו יבחר אלוף המחזור של פסולת אלקטרונית בין בתי הספר שיקבל הוקרה מיוחדת. תאגיד מ.א.י, יאסוף את החלליות למפעלי המיחזור ובזכותכם נשמור על הסביבה מהפסולת האלקטרונית המזהמת ונעשה שימוש חוזר בחומרי הגלם מהם היא מורכבת.

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת המועצה קרן דנה, אמרה: "לפרויקט החלליות חשיבות רבה הן בחשיפת הנושא הסביבתי בכלל ומחזור פסולת אלקטרונית בפרט, באמצעות פעילות יצירתית הסוחפת אחריה לא רק את ילדי בתי הספר, אלא את התא המשפחתי כולו. תודה רבה לראש העירייה, רז קינסטליך, ולתאגיד מאי על שיתוף הפעולה".  הפעילות מתקיימת בהובלת אגף קיימות וסביבה בראשות מירב שבתאי בלחסן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem