כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החל מה26.3.שבתות לכל המשפחה- במתחם החווה בחולון

שעת סיפור וסדנת יצירה, סיור חווייתי בחווה החקלאית, ביקור בתערוכה "בוגר מאוד" ופיקניק בחיק הטבע

מרחק דקות ממרכז חולון והמולת העיר, נמצאת פינת חמד ירוקה : מתחם החווה הכולל את שטח החווה החקלאית להקניית ערכי טבע וסביבה, גלריית החווה הנמצאת במבנה ישן יפהפה ומציגה תערוכות מתחלפות וכרי דשא ירוקים המשתרעים על השטח.

החל מסוף חודש מרץ ומהלך אפריל בשבתות של ה- 26.3, 2.4, 9.4 מזמינה עיריית חולון קהל של משפחות ילדים והורים להגיע עם סל של פיקניק ולבלות שבת של פעילות משותפת וללא תשלום במתחם החווה .

הפעילות תכלול:

10:00 שעת סיפור וסדנת יצירה לילדים עם שיר ברבי – הצגת הסיפור עם המשתתפים, עם בובות ואביזרים בהשתתפות הילדים ולאחר מכן הכנת יצירה בנושא הסיפור. בסדנה משולבים אלמנטים של מחזור וקיימות.

סיור חוויתי בחווה החקלאית- העובר בתחנות שונות ברחבי החווה: משק בעלי חיים, מבוך עצי פיקוס, בית הבאר, המתבן ומתחמי פעילות נוספים. המבקרים יוכלו לראות וללמוד על הפעילות בחווה כמרכז ייחודי ללימודי החקלאות והסביבה בה לומדים תוך כדי התנסות נושאים הקשורים בטבע, קיימות ואיכות סביבה.


12:00 סיור בתערוכה " בוגר מאוד" בגלריית החווה עם המעצבים עדי עזר ויותם שפרוני, התערוכה מזמינה את המבקרים בכל הגילאים לשאול ולהתנסות, לחפש ולשחק בעולמם של המעצבים, לסייר בין חלקי רהיטים שהפכו לסוסי נדנדה דוהרים, גליוטינות עשויות מראה, חבלים מאירים, איורים תלת-ממדיים ויצורי נגינה פלאיים.

פיקניק משפחות – המשפחות מוזמנות להגיע עם סלסלת פיקניק ומחצלת ולבלות במדשאה.

שבת בבוקר

מתחם החווה בחולון

כתובת: רח' הנחושת 1 פינת רח' המלאכה, א.ת חולון,

שבת ה-26.3.22, שעות 10:00-14:00

שבת ה-  2.4.22 שעות 10:00-14:00

שבת ה- 9.4.22 שעות 10:00-14:00

מספר המקומות מוגבל | ההשתתפות מותנית ברישום מוקדם ואינה כרוכה בתשלום | לפרטים והרשמה:[email protected]

קרדיט צילום:באדיבות הגלריה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem