כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

החשודים נתפסו בעזרת המצלמות

המצלמות עזרו לפענח את הרצח

בשעות הבוקר המוקדמות דיווחנו כאן על הרצח שהתרחש בחניון הסמוך לחוף הים בראשון לציון.

לאחר מספר שעות, משטרת ישראל הודיעה כי בהמשך לאירוע החשד לרצח צעיר בן 23, לפנות בוקר בחניון הסמוך לחוף הים בראשל"צ, בוצעה פעילות חקירתית ומבצעית מאומצת של חוקרי ובלשי היחידה המרכזית בשיתוף שוטרי תחנת ראשל"צ, שהביאה לאיתורם של שמונה חשודים במעורבות באירוע.

חמשת החשודים (18,21,19,21,17) ושלוש חשודות (20,22,17), תושבי נס ציונה, רמלה ולוד נעצרו ונלקחו לחקירה.

מהחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון נמסר: מצלמות הפיקוח של החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון, סייעו לחוקרי המשטרה להגיע אל שמונת החשודים במעורבות ברצח בסמוך לחוף הים בראשון לציון.
בשנים האחרונות השקיעה עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית לביטחון וסדר ציבורי משאבים עצומים כדי לרשת את העיר ראשון לציון בלא פחות מ 1500 מצלמות, חלקן מצלמות חכמות אשר מחוברות באמצעות סיבים אופטים למרכז הבקרה של מוקד העירייה המאויש 24 שעות ביממה בכל ימות השנה.
לאחרונה רושת גם החניון במצלמות חכמות והן אלה שסיפקו את הצילומים שהובילו ללכידת החשודים.
בזכות המצלמות והתצפיתנים הצליחה משטרת ישראל לפענח מספר רב של פשעים.
האירוע הלילה נחקר על ידי משטרת מחוז המרכז ומשטרת ראשון לציון. דקות לאחר האירוע הגיעו לזירה כוחות של החברה לביטחון ותוך זמן קצר הצליחו לאתר את צילומי מצלמות הביטחון שמוצבות בחניון חוף הים ובטיילת חוף הים שתיעדו חלקים הקשורים לאירוע כמו גם חלק מנתיב הבריחה של החשודים. הצילומים איפשרו לחוקרי המשטרה להגיע במהירות אל החשודים ולשים את ידם עליהם.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem