כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטבה לעסקים בראשון לציון

הארכה של רשיון העסק

עיריית ראשון לציון הודיעה כי היא תאריך על רקע נגיף הקורונה והמשבר הכלכלי, עסקים שמחזיקים ברישיונות זמניים שצפויים לפוג- יקבלו הארכה אוטומטית * מדובר בחוק הארכת תקופות שאישרה הממשלה * ההארכה ללא צורך בתשלום אגרה

בעלי עסקים שימו לב. אם הרישיון הזמני שלכם פג או עומד לפוג- תקבלו הארכה אוטומטית. מדובר בחוק "הארכת תקופות" שאישרה הממשלה כדי לסייע לעסקים בצל משבר הקורונה.

העירייה תאריך בשלושה חודשים את תוקפם של רישיונות והיתרים זמניים אשר פג תוקפם או עתיד לפוג מ 10.3.2020 ועד 30.6.2020. הארכת התוקף ממועד פקיעת הרישיון.

עסקים שבידם רישיון עסק או היתר זמני שתוקפו עתיד לפוג בין 1.7.2020 ועד ל 31.8.2020 – תוקפו יוארך בעשרה שבועות ממועד פקיעתו. יש לציין כי זאת בתנאי שלא התקבלה בינתיים דחיית גורם רישוי בתהליך. ההארכה נעשית באופן אוטומטי, ללא תשלום אגרה נוסף ויחול באופן רטרואקטיבית. העירייה תעדכן ברשומותיה את הארכת התוקף.

נזכיר כי זהו מהלך נוסף שאישרה המדינה, כאשר בסוף חודש אפריל אישר משרד הפנים הענקת פטור מארנונה לעסקים לשלושה חודשים באופן אוטומטי.


עם העמקת המשבר הכלכלי, ראש העירייה רז קינסטליך, הנחה את גורמי העירייה השונים לבחון דרכים להקל על העסקים המקומיים. "רבים מהעסקים בראשון לציון מוצאים עצמם בפני שוקת שבורה לאחר שהמשבר פגע קשות בעסקיהם ושיבש את הפעילות העסקית בעיר כולה, עדיפות לעסקים מקומיים עשויה לסייע מאוד ומאפשרת להם צינור חמצן נוסף ליציאה מהמשבר שנכפה עליהם" אמר קינסטליך.

העירייה הקימה פלטפורמה באתר העירוני המאפשרת לבעלי עסקים מקומיים לפרסם עצמם באתר ולהציע את שירותיהם ומוצריהם כולל שירות משלוחים ונעשה חיבור בין בעלי העסקים ליועצי מעוף בנושאים כמו קבלת מענקים, הלוואות בערבות מדינה לעצמאיים, קורסים וקבלת יעוץ עסקי בתחומי שיווק, פרסום , מימון ורכישת מיומנויות חדשות. בנוסף, פנתה העירייה למשרד הפנים בבקשה לתת עדיפות לעסקים מקומיים במכרזי העירייה. המשנה לראש העירייה ומחזיק תיק רישוי וקידום עסקים, אפי משה, מברך על החלטת הממשלה ומקווה כי זוהי תחילתה של דרך בה תינתן תשומת לב רבה יותר לעסקים בכלל ולאלו המצויים בקשיים כלכליים בפרט.

לפרטים נוספים, ניתן לפנות לקו החם לעסקים בעיריית ראשון לציון בטלפון: 03-9547384

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem