כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטור של אלינור

אנו רוצים לחזור לשגרה, אך נראה שהשגרה תיהיה אחרת.

המשק נפתח, אט אט, אחרי סגר שלישי או רביעי או חמישי כבר לא יודעת.. מי יודע בעצם.

נדמה כאילו אף אחד לא באמת רואה אותנו או שומר עלינו. ואנחנו אזרחים שומרי חוק, סוגרים אותנו בבית, אומרים שזה למען טובת הכלל, אז לא נקשיב? נקשיב.

בחדשות פוליטיקה ושאר ירקות, דעות לכאן ולכאן, ואנחנו בסה"כ רוצים לחיות. ככה פשוט. הילדים שלנו רוצים ללמוד, לשחק, לטייל ולראות, ואנחנו, רוצים פשוט שגרה, לא בקשה יותר מדי גדולה.

את נזקי הקורונה נראה עוד לעתיד לבוא, בעוד שנים קדימה. בעיות כלכליות, התפתחותיות, תדמיתיות, חרדתיות. התא המשפחתי ספג מכה אנושה. להיות כל היום סגורים יחד אולי נשמע זמן איכות מהנה, אך כשיש חוסר וודאות, כלכלי, תעסוקתי, לימודי זמן האיכות הופך ממהנה לזמן איכות מענה. כשאבא לא יודע מתי הוא יחזור לעבוד אם בכלל, כשאמא כבר מתפוצצת מכל דבר קטן, והם באמת הורים טובים, אבל כשיש חוסר כזה בוודאות שלהם הם כבר רבים על כל דבר, צועקים על הילדים ובסוף גם אוכלים עצמם כי המצפון לא מוותר להם. במקרה שייצגתי לאחרונה, המצב הזה של חוסר הוודאות וחוסר הבהירות גרמה ללקוח שלי כאב גדול, ופגעה רבות בדימוי העצמי שלו עד כדי כך שהוא הסתגר בעצמו, התרחק ממשפחתו ונעשה חולה או מקרה אחר שהאישה אותה ייצגתי תבעה להתגרש מבעלה כי הוא החל להתפרץ ולהוציא את זעמו עליה ועל הילדים, או מקרה שלישי שבו גישרתי בין בני זוג שהקורונה גרמה להם קרע כה שהם החליטו להיפרד זו מזו, נכון ויכול וזה היה מתרחש ממלא אך, התקופה הזו, האינטנסיבית גרמה לבית להיות דלקה משתוללת ובלתי פוסקת. לא אחת אני נתקלת במקרים של ילדים שחווים רגשות תסכול, התפרצויות זעם, חרדות ועוד! הפצע לילדים הוא כה עמוק ישנם ילדים שפעם בית הספר היה עבורם אי של שפיות, מהבית אלים, מזניח או לא מתפקד אך כבר שנה, הם סגורים בבית שממנו ברחו וכבר שנה בעצם נסגר עליהם עולמם.

נשים שחיות בנישואים שמכאיבים להן תרתי משמע והן חוות אלימות על בסיס יומיומי והקורונה רק גרמה ליותר אלימות וזעם לצאת החוצה כמו במקרה שטיפלתי של א' שבאה אליי לפגישת ייעוץ אשר חוותה נישואים אלימים והקורונה גרמה לאלימות להחריף וגברים שלא באמת רצו להמשיך בנישואים שלהם אך מצאו עצמם במצב לא אפשרי שבתקופה של לא נודע הם לא יכולים לקום כי מי יודע מה יהיה מחר כמו במקרה של צ' שפנה אליי לפגישת ייעוץ.


הקורונה הזו, קטנה קטנה אך גרמה לכל כך הרבה תהפוכות בעולם. תהפוכות שחלקן כבר על פני השטח אך מרביתן מסתתרות טוב טוב מתחת.

אנו רוצים לחזור לשגרה, אך נראה שהשגרה תיהיה אחרת.

אלינור ברגר, עו"ד

אלינור ברגר משרד עורכי דין וגישור המתמחה בדיני משפחה, ירושה וגישור משפחתי.

לינק לדף העסקי https://www.facebook.com/elinorbergerlaw.co.il

לינק לאתר https://www.elinorbergerlaw.co.il/

03-6433963

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem