כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטור של שגיא פלדמן

הקווים לניצחון על הקורונה החברתית

הקווים לניצחון על הקורונה החברתית

היוצר המקומי, שגיא פלדמן משתף אותנו בצעדים נטולי אינטרס שעשויים לסייע לכל אחת ואחד בתקופה כה מורכבת – בייחוד לפני כניסתה של המדינה לסגר השלישי

רגע לפני הידוק ההנחיות של הסגר השלישי שמגיע אלינו בצעדי ענק והידיעה על הליכתה של המדינה לבחירות בפעם הרביעית – המדינה ממשיכה להפוך לסיר לחץ בלי מכסה מתאים או מנהיג שיעניק פתרונות ראויים למרבית האוכלוסייה. עד שרכבת ההרים שממשיכה את תנועתה במהירות לא מוכרת תיעצר בבטחה – האם שמעתם על הקווים לניצחון על הקורונה החברתית? יש האומרים שהם מגיעים מתוך כוונה אמיתית להעניק עתיד טוב יותר.

1 . תתעניינו בשכנים המבוגרים

בסביבת המגורים שלכם שבקושי יוצאים מביתם – 120 שניות של שיחה יוכלו להעניק להם ימים שלמים של לב חופשי.


 2. תשתחררו לרגעים ספורים מהספרינט היומיומי ותשאלו לשלומם של כל אותם עובדים ברחבי הרחובות שנחשבים ל"שקופים". נראה כי גם אותם אנשים שעשו זאת נעלמו מבעד למסכות. היו אלו שמתחילים בשינוי לטובה.

 3. ותרו על רחמים עצמיים – כולנו באותה הסירה כתשעה חודשים שמציאות חיינו השתנתה כל אחד והסיפור שלו. תיעזרו במשפחה, מכרים ואף חברים וירטואליים בכדי לקבל את הסיוע שאתם זקוקים לו. אומנם אין זה פשוט ויש מקרים שעשויים להיות כמעט בלתי הפיכים בהיבטיהם השונים אך עדיף לנסות מאשר להיכנס לתהום ללא סוף.

 4. היו האדם הכי סבלני שאתם מכירים. תתחילו מיום אחד בשבוע. לכו תדעו עד לאן תגיעו.

 5. יש לכם יכולת לעזור למישהו מבלי שום אינטרס? תעשו זאת.

 6. תוציאו מהלקסיקון שלכם את המילים "אין לי כח" – זה יחולל נפלאות בחייכם. התחדשות האנרגיות בשגרת יומכם תקרין זאת על סובביכם ותרוויחו כפליים.

 7. תגידו יותר אני אוהב/ת אותך – כבר הבנו שזו שנה ששום דבר לא ברור מאליו. ובין היתר תגמלו משנאה.

8. תרכשו בעסקים קטנים באזור מגוריכם ותשתדלו גם להמליץ עליהם לסובבים אתכם בכל דרך אפשרית.

9. תודו לנותני השירות שאתם לוקחים כמובן מאליו – נהגי התחבורה הציבורית, עובדי הסופרים, עובדי מערכות הבריאות וכל מי שראוי בעיניכם לכך.

 10. מילים שמייצרות מציאות – כתבו לעצמכם יומן או פתקים במהלך השבוע. תתנו למילים לזרום מעצמן ללא ביקורת עצמית או תכנון. בין אם זה יהיה יום בחייכם או שבוע במצטבר – כשתקראו זאת תוכלו לקבל מראה שיכולה להראות לכם איך להיות ה-אני הטוב ביותר שאתם מכירים.

עוד לפני שהקורונה תהפוך לזיכרון רחוק עם צלקת שהגלידה לה – תבחרו פשוט להיות טובים ללא סיבה. כי בעצם למה לא? החלטה זאת עשויה להיות עבורכם יותר קלה מאשר תתארו. והרווח? יהיה עצום.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem