כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הטמפרטורות צונחות-הלב מתרחב

מבצע המאה של עמותת לב זהב יצא לדרך-מבצע חלוקת ציוד לחורף בשווי של כ-100 אלף שקלים לאוכלוסיית הקשישים לקראת ימי החורף הקרים

הטמפרטורות צונחות, הלב מתרחב: מבצע המאה של עמותת לב זהב יצא לדרך.
עובדי הסניף המקומי של עמותת לב זהב המעניקה שירותי טיפול, סיעוד, ליווי ויעוץ לבני הגיל השלישי, יצאו למבצע חלוקת ציוד לחורף בשווי של כ-100 אלף שקלים לאוכלוסיית הקשישים לקראת ימי החורף הקרים. רשימת הציוד כללה שמיכות חמות, רדיאטורים ותאורות חירום.

מנהלי ועובדי העמותה, ובראשם המנכ"ל יהודה גוהר, התגייסו כאחד למען רווחתם של הקשישים. עובדי הסניף החולוני יצאו בימים האחרונים למבצע חלוקת ציוד לחורף לבתיהם של בני הגיל השלישי במבצע חולקו כ-100 רדיאטורים, למעלה מ-70 שמיכות חורף, וכ-40 תאורות חירום בשווי כולל של כ-100,000 שקלים.

על הצלחת הפעילות חתומים יהודה גוהר מנכ"ל העמותה יחד עם מנהלי ועובדי לב זהב חולון הפועלים לילה כיום להעניק טיפול מסור למטופלים, מתוך תחושת שליחות ומחויבות אינסופית לאיכות חייהם של בני דור המייסדים.

מנכ"ל עמותת 'לב זהב' יהודה גוהר: "אנחנו תמיד קשובים לצרכים של אוכלוסיית הקשישים בה אנחנו מטפלים על בסיס יומי ומנסים ליזום כמה שיותר במטרה לסייע להם. זו שליחות שלנו. אנחנו מגייסים את כל המשאבים האפשריים למען רווחתם וטובתם של הקשישים גם במקומות בהם המדינה הרימה ידיים אנחנו עושים את כל המאמצים במטרה לאפשר לקשישים להמשיך לשהות בביתם ולנהל אורח חיים עצמאי ככל האפשר בסביבתם הטבעית המוכרת והתומכת".

י' בת 84, מטופלת סניף חולון של עמותת 'לב זהב': "אני מודה ללריסה מנהלת סניף חולון ולכל הנהלת 'לב זהב'. מרגש ומחזק לדעת שיש מי שדואג לנו גם בימים הקשים של הקורונה והריחוק החברתי. אני שמחה ומודה לאלוהים שיש לנו תמיד על מי לסמוך".


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem