כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה הנפלאה של חניכי הנוער העובד והלומד

מתקנים אופניים ישנות ומוסרים אותן לעולים חדשים

"אופניים של מזל": חניכי הנוער העובד והלומד מתקנים אופניים ישנות ומוסרים אותן לעולים חדשים

בתנועת הנוער העובד והלומד, בקן רמז הפועל בעיר, מקיימים פרויקט לא שגרתי: חניכי התנועה מתקנים ומשמישים אופניים והענקתם לילדים עולים. זאת, במסגרת מיזם "אופניים של מזל", הפועל בשיתוף פעולה עם הורה מתנדב מהשכונה, אסף הינוך.

בקן רמז, הפועל כמרכז קיימות עירוני ותנועתי, יזמו פרויקט של שימוש חוזר באופניים, אותם מתקנים חניכי הקן בליווי הורה מלווה, אסף הינוך, ומשמישים עבור ילדים שעלו לארץ מאוקראינה והסביבה בתקופה האחרונה. בנוסף, קיימו פעילויות נוספות עבור העולים: קיימו טיול מיוחד עבור קבוצת עולים בכרמל, וכן התגייסו חניכי הקן כבר מתחילת תקופת המלחמה לאיסוף ציוד עבור העולים והפליטים.

הדס בן צבי, רכזת הקן, שמובילה את הפרויקט: "פרויקט האופניים הוא בעיניי מרגש מאוד כי הוא משלב בין שתי מטרות חברתיות חשובות: שימוש חוזר ויצירה מהקיים, וסיוע לעולים בהשתלבות בשכונה ובבניית חייהם כאן בארץ. כשחשבנו איך להקים מרכז נוער בתחום הקיימות, היה ברור לנו שהוא יהיה בסימן חוסן קהילתי. בתוך הקהילה יש משאבים עצומים שרק מחפשים מקום לבוא לידי ביטוי, במיוחד בזמני משבר. תודה גדולה לאסף ולכל התושבים ובני הנוער שלוקחים חלק ומצפה לקראת המשך הפרויקט."

אולגה ניקולסקי, אשר בתה מאשה קיבלה אופניים במסגרת הפרויקט: "בילדות, חלומות צריכים להתגשם. זה חשוב מאוד לחיים העתידיים של ילדים. לבת שלי, מאשה, היה חלום, היא רצתה מאוד אופניים. אנחנו עולים חדשים, בבלרוס לא היו לה אופניים. אבל בארץ כל החלומות מתגשמים. המשפחה שלנו מאמינה בזה. מאשה חלמה על אופניים ורודים. ועכשיו הודות לנוער העובד והלומד יש למאשה אופניים יפים. עכשיו מאשה יודעת ומרגישה שהיא בבית, ושפה כל החלומות שלה יתגשמו. וכל המשפחה שלנו מרגישה את זה. תודה רבה."


קרדיט תמונה – הנוער העובד והלומד

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem