כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

היוזמה של אילנית הרוש

לרגל חודש המודעות לסכרת

לרגל חודש המודעות לסכרת, וביוזמת חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור, אילנית הרוש, תערך ביום שלישי הקרוב (17.11) בשעה 19:00 הרצאה ב-Zoom בנושא מודעות לסכרת. ההרצאה, "אפשר גם בלי סוכר" תועבר על ידי סבטלנה טריקי, מדריכה קלינית, בעלת תואר שני לסיעוד, המעבירה הרצאות בנושא סכרת.

"סכרת היא מחלה שיכולה להיות שקטה, אך מאוד מזיקה ללא טיפול. היא מחלה שלגמרי אפשר לחיות איתה", אומרת הרוש. "אבל היא מחלה שחשוב שנכיר ונתמודד איתה", היא מוסיפה.

כך, למשל, תעסוק ההרצאה בשאלות שונות כמו: מהם הסוגים השונים של סכרת? מה ההבדל בין סכרת סוג 1 וסוג 2? מה ההשפעות שלה על הגוף? מה הטיפולים?

"אני מזמינה את התושבים והתושבות להצטרף להרצאה, להעביר לקרובים שלהם ולשמור יחד על הבריאות", מסכמת הרוש, שמציינת כי ההרצאה יוצאת לפועל בזכות התמיכה האדירה של ראש העירייה רז קינסטליך בבריאות הציבור, ובהובלה משותפת יחד עם ראש אגף קיימות וסביבה, מירב שבתאי-בלחסן.

קישור להרצאה (סיסמת כניסה: 123456):
https://us02web.zoom.us/j/82083366295?pwd=WGRXSnJnd3dMN1VEQjdLYWZJWWhkZz09


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem