כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכירו את רונה שפע

רונה שפע מתקשרת מדיום קוראת בקפה ,ומבצעת תקשור עם נפטרים

בדרכי חייה, חוותה רונה שפע אין ספור אירועים מטלטלים שבסופם ניסים גלויים וישועות, מקרים אלו  הביאו אותה  להבנה והכרה ליעודה בחיים האלו  ,כיום היא מתקשרת מדיום ומדריכה אותנטית יוצרת קורסים רוחניים וסדנאות פרי יצירתה,אמא שלה רות שפע שהיתה

 בשנות ה 80 כוהנת מובילה בתחום הכושר ומלכת האירובי,מעידה שכפעוטה היתה מדברת לאצבעותיה ובכל ימיי ילדותה היתה רונה מספרת שיש סביבה עוד אנשים שמדברים איתה ומנחים אותה להבנה בוגרת ומיוחדת,כשאף אחד כמובן לא ראה אותם מלבדה.

רונה מספרת שכוחותיה המיוחדים זכו להכרה כשהייתה בת שמונה.

"כשהייתי בת שמונה,הוריי לקחו אותי לביתם של דודי ודודתי,אבי יצא מהרכב ואני נשארתי עם אימי,לפתע ראיתי את הדודה צורחת ובוכה וכששאלתי את אימי מדוע,היא אמרה:"דוד יוסי נפטר".אמרתי לה: אמא דוד יוסי עומד מאחוריי הדודה".

אף אחד מלבדי לא ראה אותו,אימי הבינה מיד שראיתי את הנשמה שלו.


העין השלישית נפתחה לי!

עם השנים חוויתי ניסים גלויים והתחזקתי באמונה  בדרכי,בראייתי,ובתחושותיי .

הרגשתי תמיד שיש איתי מלווים שמנחים אותי 

והכל מדוייק.

"כשהוריי התגרשו עברתי  שנות התבגרות קשה,התמודדתי עם הרבה כאוס בחיי ,אכזבות רבות  והשרדות חיים מאוד  קשה,  בשלב מאוחר יותר בחיי  גם איבדתי את אהוב ליבי בתאונה ,הצער הקושי ובעיקר הכאב לא עזבו אותי.

אבל תמיד היה כוח סמוי שהרים אותי ובעזרתו המשכתי להאחז בחיים.

 עם השנים חזיתי דברים שהפתיעו ורגשו  אותי כל פעם מחדש ,זה גרם לי להמשיך להאמין ,הבנתי שההבנה והראיה שלי היא אחרת  התחלתי לחפש בכתובים חומר על דברים שמעבר למציאות היומיומית,הבנתי שיש לי כוחות שלא לכל אדם יש ,אבל לא ידעתי מה אני יכולה לעשות עם המתנה הזאת".

לקריאה בקפה הגיעה בדרך הגורל ,"ראיתי חיים שלמים במשקעיי הקפה החזיונות שלי קבלו משמעות חזקה כשראיתי אירועים כתמונה ברורה בקפה" , בהמשך לכך היא מספרת על אירוע שזעזע אותה וגרם לה לסגת מתחום התקשור .

"ראיתי בקפה שלקרובת משפחה שהרתה ונושאת ברחמה תאומים תהיה בעיה…

אחד התאומים היה שחור והשני לבן והייתה לי הרגשה לא טובה".

שלושה שבועות לאחר שסיפרה לאימה את אשר חוותה,גילתה שהכל מתממש כפי שחזתה,קרובת המשפחה אכן בהריון ואחריי זמן קצר התברר שמדובר בתאומים .

השניים נולדו והשמחה היתה רבה.

אך במלאות 40 יום,נפטר אחד מהם בפתאומיות.

"אחריי זה לא רציתי שום קשר עם קריאה בקפה ובכלל…נבהלתי,פחדתי ,לא רציתי להיות מבשרת איוב, הרגשתי כחורצת גורלות.

"אבל אימי אמרה לי שזאת טעות ועודדה אותי להמשיך בדרכי היא אמרה לי שקבלתי מתנה שיכולה לעזור לאנשים לדעת דברים,ועליי להשתמש בה,עליי לכוון ולייעץ כשאני צופה בעיה".

 אך עדיין היה משהו שהרתיע אותי לחזור לזה.

"המשמעות הגדולה ליעוד שלי הגיעה כשחליתי,לפניי שנים ספורות עברתי ניתוח להסרת כיס המרה בעקבות כך קבלתי זיהום חמור בכבד שסיכן את חיי.

הרגשתי שמשהו מכרסם אותי מבפנים,וההמתנה לטיפולים היתה מייגעת,

חברת משפחה המליצה לי לעבור טיפול עתיק של הרמב"ם ,לא היה לי מה להפסיד,חשבתי  ממילא שאני  הולכת לעזוב את העולם.

במהלך הטיפול הרגשתי שאני מתנתקת מגופי,פתאום ראיתי אור חזק ואת כל נשמות הנפטרים שפגשתי בחיי עומדים מרחוק ואומרים לי לא להתקרב אליהם",היא משחזרת.

"הנס הגלוי שחוויתי היה ,שהגעתי לביקורת לפרופסור שטיפל בי,הבדיקות שלי העידו שהזיהום בכבד נעלם כלא היה,נס רפואי הוא כינה זאת,ואני הרגשתי שקמתי לתחייה"

החולי,המפגש עם העולם שמעבר והנס שחוויתי הביאו אותי להבנה חדשה על מהות החיים ועל המשמעות שלי כשליחה עבור האנושות.

הייתי צריכה לעבור כל כך הרבה דברים קשים בחיי כולל הנגיעה במוות בכדיי שיהיו בידיי את כל הכלים לתת השראה לאנשים מנסיון חיי ולהנחותם בעזרת מסרים ומידע שאני מקבלת עבורם מעולם הנסתר לייעץ ולכוון אותם לעתיד מואר יותר".

 רונה  שפע מקבלת לקוחות בפגישות אישיות  וגם אונליין דרך הטלפון והאינטרנט,היא נעזרת בספריי קודש,קריאה בקפה ותמונות של אנשים שרוצים לקבל עליהם מידע כמו איתור נעדרים וכ"ו…"אין צורך להגיע אליי פיזית לפגישה,היא מציינת המידע שהאדם יקבל הוא בדיוק אותו מידע גם אם נערוך שיחה בטלפון,כפי שהכוח העליון והבריאה נמצאים מעלינו כל הזמן  ובכל מקום כך גם היכולת להרגיש ולראות קיימת בי מעבר למרחק  זה מה שנקרא בשפה מקצועית "תקשור מרחוק" היא מסבירה לי ומחייכת .

בנוסף היא מקיימת סדנאות לימוד וערביי חוויה מיסטית לתיירים מחו"ל , לאנשיי רוח וגם למתקשרים להקניית כלים וטכניקות לתקשור.

 היצירה הגדולה שלי אומרת רונה  הוא "קורס לקריאה בקפה" אותו  היא יצרה בקפידה ופיתחה במשך שנים רבות וכיום היא  מעבירה את הקורס במקצועיות על פי  שיטת קריאה אותנטית בלעדית שלה.לקורס  מגיעים מכל רחביי הארץ והעולם אנשים מדהימים שרוצים להבין ,להעמיק ולפתח  את יכולתם בהבנת הקריאה בקפה המרתקת, שמושכת אותם להבין את פירושיי משקעיי הקפה במדוייק.

(לפרטים : בדף העסקי  בעמוד הפייסבוק "רונה שפע מתקשרת מדיום קריאה בקפה ,תקשור עם נפטרים".)

לסיום היא מסכמת  יש משפט שאומר "הראה לי ואאמין " אני אומרת : "תאמינו ותראו " !!!

כל אחד יכול להתחבר לעולם הרוח בדרכים רבות ומגוונות  ,לקבל מסרים לעצמו ,ולבנות את עתידו ,

צריך  פשוט להעמיק את הידע בתחום הרוח לקבל כלים והכוונה בשביל להבין,להפתח ולהתחבר לעולם הנסתר".

האמינו ותראו!

0522581281  רונה שפע יעוץ והכוונה

צילום ועריכה : סמי טהרני

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem