כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הכתובת הייתה על הקיר

האם מורן אסייג חושפת את שעבר עליה

ביום רביעי פרסמנו בלעדית את הסיפור הקשה על נערה שעברה חרם קשה ואף הוכתה באופן פיזי על ידי בת כיתתה.

ביום שישי האם מורן אסייג שביתה אגם עברה את החרם והוכתה קשות פרסמה פוסט נוקב ברשתות החברתיות ובו תארה את מה שעבר עליה ועל בני משפחתה וביקרה קשות את מערכת החינוך.

כך מורן כתבה:

בתאריך 26/4/21 בשעה 7 לערך העברתי למחנכת הכיתה של ביתי היקרה לי מכל שנפתחה קבוצה עליה מקללים את אגם ואני בדרך לבית הספר ביחד עם אגם ובעלי המחנכת השיבה שהיא מעבירה לגורמים הרלוונטים ושזה בטיפול אנחנו באותו היום הגענו לבית הספר עם הבת שלנו וחכינו בחוץ שאחד מאנשי הצוות החינוכי יצא אלינו אך לצערי אף אחד לא יצר איתנו קשר חוץ מהיועצת שיצאה לשניה אמרה שהיא בוועדות ומנהלת בית הספר לא נמצאת ושתגיע ב10:00 שנחכה . ואנחנו מחכים ומחכים ומחכים בחוץ כמו ילדים טובים במשך שעתיים שלמות ובאיזה שהוא זמן מסויים כשאנחנו רואים שאין יחס ולא מקבלים אותנו עזבנו את שטח בית הספר.

באותו היום בשעות אחר הצהריים מנהלת בית הספר יוצרת איתי קשר טלפוני ממספר חסוי ואומרת לי שהיא מתנצלת שלא פגשה אותי היום כי לא הייתה פנויה אלי אבל היא רואה בחומרה רבה את המקרה של ביתי ועצרה את כל התנהלות הלימודים למשך שעתיים באותו היום ודאגה באופן אישי שהקבוצה תמחק ושאותה ילדה שפתחה את הקבוצה מושעת מבית הספר ושאין לי מה לדאוג הכל מטופל על הצד הטוב ביותר ושאגם יכולה להגיע בבטחה לבית הספר עד פה הכל מהמם .יום למחרת בתאריך 27/4/21 יום שלישי המזעזע בחיי אני שולחת את ביתי בידיעה שיש מי שיגן עליה מי שיהיה שם בשבילה בשעה 8:30 ביתי שולחת הודעה לבעלי שהיא הגיעה לבית הספר והכל בסדר ובעלי רשם לה שיהיה לה יום נפלא ושאנחנו אוהבים אותה כמו כל בוקר רק שהוא הוסיף אם יהיה משהוא תתקשרי ישר ואנחנו באים בשעה 8:33 אנחנו מקבלים טלפון מהבת שלנו אגם שומעים צרחות מהצד השני והכי נורא שברקע אנחנו שומעים אחת מאנשי הצוות אומר לאגם שלי לא צריך להתקשר להורים הכל בסדר אנחנו פה ובעלי מהצד השני צורח מה קרה? מה קרה ? ואין עונה אנחנו שומעים רק בכי וצרחות ולא מבינים מה קורה באיזה שהוא שלב הם שומעים אותו צורח מה קרה ?! ואז נשמע קול אל תדאג הכל בסדר אנחנו איתה אין מה לדאוג בעלי אומר לה תגידי לי מה קרה ? אם הכל בסדר למה את לא נותנת לי לדבר עם הבת שלי תגידי לי מה קרה לה אני בדרך לבית הספר וכמובן שאנחנו כבר ברכב בדרך לשם כשהלב שלנו דופק בחוזקה שאין לנו מושג מה קורה איתה אני יוצרת קשר שוב עם היועצת כדי להבין מה קורה ומה שעונים לי זה ילדה אחרת נתנה סטירה לבת שלכם ופה מתחיל הסרט הסרט הרע שלנו כי ידענו והבנו שהגנה לא היתה לבת שלנו .אנחנו מגיעים לבית הספר והשער סגור השומר לא נותן לנו להכנס לבית הספר כשאנחנו רואים את הבת שלנו מדממת ופצועה קשה ללא כל טיפול רפואי ואנחנו חסרי אונים דופקים על השער שנפתחו לנו לאחר זמן לא מבוטל השומר מחליט שהגיע הזמן לפתוח לנו כשכל צוות החינוכי והתלמידים צופים בנו ללא כל פניה לעברנו או בקשה מהשומר לפתוח לנו את השער הזוי נכון אז זה לא נגמר .מכאן אחרי שאנחנו מתקרבים לאגם רואים אותה אז אנחנו מבינים עד כמה המצב חמור וסטירה זה לא .אנחנו מבקשים לדבר עם מנהלת בית הספר שלא נמצאת לתת את הדין על המקרה איך יכול להיות שילדה שמושעת מבית הספר מצליחה להגיע למצב שהיא פוגעת ביקר לי מכל בצורה המחרידה הזו והיא כמובן לא נמצאת . אנחנו נכנסים לתוך מזכירות בית הספר ודורשים שמנהלת בית הספר תתיצב מולנו עכשיו בנתיים מגיעים שלושה אנשי יס"מ לבית הספר כדי "להגן " על הצוות שחס וחלילה לא נפגעה בהם היסמניקים שנכנסים רואים את הבת שלי במצב שלה מבינים שהבת שלי צריכה וזקוקה לטיפול רפואי מזמינים אמבולנס מה שמעלה הרבה שאלות מכאן אתם מבינים שאני וביתי בדרך לטיפול רפואי בבית חולים ובעלי לתחנה להגיש תלונה על אותה ילדה שפגעה בבת שלי ביקר לנו מכל בגוף ובנפש.


אתם אנשי צוות חינוכי ואתם משרד החינוך ואתם כולכם איפה הייתם כשהכתןבת היתה על הקיר שאנחנו התרעמו לא פעם ולא פעמיים אתם שצריכים לתת לי הסבר ותשובות …1. למה לעזעזל לא נתתם לבת שלי להתקשר אלנו ?2. לא הזמנתם טיפול רפואי ורק השוטר חשב על זה ?3. את מנהלת בית הספר ששיקרת לי שנתת לי לחשוב שהבת שלי בטוחה מוגנת אצליך בבית הספר ? שדרגת להגיד לי בפה מלא הילדה שלך מוגנת הילדה השניה לא תיהיה בבית הספר היא מושעת ?4. למה שער בית הספר לא נפתח ברגע שהגענו שידעתם שאנחנו מגיעים ?5. למה לא דאגתם באמת לדברים בצורה אחרת ?אני מזועזעת מכל ההתנהלות שלכם מההתנערות של כולכם מהוצאות הדיבה עלינו כהורים איך אנחנו יכולים לסמוך על מערכת שכזו שאין בה הגנה שאין בה אמת שאין שם צוות אפילו לא אחד שחשב לרגע לשניה שהבת שלי פצועה בצורה קשה ביותר וצריכה טיפול וצריכה אותנו לידה מה חשבתם לעצמכם מה ?שהילדה תחזור לבית בסיום יום הלימודים כאילו כלום לא הבנתי את זה קשה לי לעקל זה לא נתפס לי.

בת אל בן דוד, יו"ר הנהגת הנהגת הורים עירונית, מסרה למערכת בתגובה לארוע :

"הנהגת ההורים מגנה כל האלימות ומגלה אפס סבלנות.
בשעות הבוקר האם יצרה קשר עימי מאותו העת אני מלווה ומחבקת את המשפחה .
במקביל פניתי לכל הגורמים הרלוונטים ,כולם מגוייסים ונותנים את המענה המירבי."

עיריית חולון ,מסרה לנו בתגובה כי מדובר באירוע קשה והתלמידה הנפגעת מקבלת את כל התמיכה ומלווה על ידי צוות בית הספר. התלמידה הפוגעת הורחקה מבית הספר עד שתושלם הבדיקה המעמיקה של האירוע ונסיבותיו.

ממשטרת ישראל נמסר:

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת התלונה במטרה להגיע לחקר האמת, כאשר איננו מוסרים פרטים מחקירות מתנהלות.

ליאורה פור יו"ר המשמר החברתי כתבה ברשתות החברתיות:

"מתברר שהחרם הוא מכת מדינה. אז מה המדינה עושה עם זה ? מה משרד החינוך עושה עם זה ?עוד מתברר שבמקרה הזה הכתובת הייתה על הקיר.

עוד מתברר שבמקרה הזה הכתובת הייתה על הקיר.

הוקמה קבוצת ווצאפ של הילדים המחרימים. ההורים הודיעו לבית הספר על כך אבל לצערי לא נעשה הליך שימנע את האסון הזה שקרה לילדה. הילדה נפגעה בבית הספר על ידי תלמידה לעיני הצוות החינוכי.

הילדה הועברה לבית חולים. הממצאים חמורים "זעזוע מוח קל, חבישות ביד וברגל וחבלות בגוף "אין יום שעובר מבלי שילדים נפגעים. נפצעים בשטחי בית הספר. פגיעה גופנית היא פגיעה נפשית לכל החיים.

מה הלאה ? מה יהיה על הנוער שלנו ?כל אחד בבית שלו צריך לנסות למנוע ביריונות ואלימות מכל סוג.הורים בבקשה שבו עם הילדים. תציצו בקבוצות הווצאפ שלהם. תמנעו מעוד מקרה של חרם להרוס נפש של ילד/ה.היום זה קרה לילדה המקסימה הזו ומחר זה ילד/ אחר/ת…משפחה שלמה נכנסת ל"סרט" של החיים שלהם."

הורים רבים הפנו טענות קשות כלפי בית הספר שידע אך לא עשה כלום ואתמול עד שעות הערב אף אחד לא טרח להתקשר לילדה.

מקרה זה מצטרף למקרה הונדליזם והאלימות שאירע לפני מספר ימים בבית ספר בחולון ואותו הבאנו לכם בו תלמיד הדליק מדורה בכיתה וריסס גז פלפל בכיתה.

כולנו במערכת תקווה כי מיקרי האלימות יפסקו .

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem