כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הלילה יחסמו נתיבים בצומת בית דגן וצומת טמפו ויציאות בכביש 4 וכביש 1

צפו בסרטון של נתיבי ישראל מליל אמש

אמש בוצעה בהצלחה וללא אירועים חריגים הובלת מטען חורג במשקל של מאות טון מנמל אשדוד ועד לבית דגן. הלילה תמשיך ההובלה מבית דגן לקרית עתידים בתל אביב.
יבוצעו חסימות משעה 22:00 ועד 05:00- כביש 5 ממערב למזרח מגלילות ועד מחלף מורשה, כביש 471 מחלף בר-אילן לכביש 4 דרום, כביש 44 מצומת בית-דגן עד צומת "טמפו" יחסם לשני הכיוונים, ייחסמו היציאות מכביש 1 לכביש 4.

חברת נתיבי ישראל נערכת לסייע בכל הנדרש להצלחת מבצע הובלת השנאים של חברת החשמל באמצעות חברת תעבורה עד לקרית עתידים.
תחנת המיתוג עתידים אשר מוקמת בצפון תל אביב מיועדת לשפר את אמינות האספקה של החשמל בגוש דן על רקע הגידול בביקושים ופיתוח העיר תל אביב והסביבה. שלושת השנאים שהראשון מביניהם יצא הלילה מנמל אשדוד והשניים הנוספים בתחילת החודש הבא, צפויים להגיע לאתר, לאחר חיבורם לרשת אשר ימשך כשלושה חודשים האתר צפוי להתחיל לפעול. אתר עתידים יאפשר את הפסקת ההפעלה של תחנת הכח רדינג עוד השנה, עד להפעלה מחודשת ב 2026.
ההובלה מחולקת לשני לילות במהלך שלושת השבועות הקרובים. כאמור, כבר אמש בוצעה העברה עד לבית דגן והיום תמשיך הובלת השנאים לקרית עתידים. מדובר בשיתוף פעולה מלא של חברת נתיבי ישראל, אגף התנועה, חברת תעבורה וחברת קסטרו על מנת לאפשר למבצע להסתיים בהצלחה תוך יידוע הציבור בדבר הסדרי התנועה המתוכננים.
אלון פלג, מנהל מרחב מרכז בחברת נתיבי ישראל: "אני שמח שאתמול לא נרשמו אירועים חריגים בעת העברה ונראה כי ציבור הנהגים נשמע להוראות. זהו מבצע מורכב הדורש את התגייסות מספר חברות בו זמנית וכן את התגייסות משתמשי הדרך שמתבקשים לא להתקרב לאזורי החסימות. גם הלילה המרכז הלאומי לניהול תנועה של החברה מגויס לסייע למשתמשי הדרך בכוכבית 2120"

צילום: דני שכטמן, חברת נתיבי ישראל

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem