כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הלימודים בחולון ובבת ים יחלו מחר בשעה עשר

מוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל

הסתדרות המורים יצאה בהודעה שמחר (חמישי )הלימודים במחוז תל אביב יחלו בשעה 10:00

הלימודים בכל מוסדות החינוך במחוז תל אביב – בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים, בחטיבות הביניים ובאולפנים – יחלו בשעה 10:00.
במוסדות בחינוך המיוחד יתקיימו לימודים כרגיל.
הסתדרות המורים ממשיכה בעיצומים לנוכח הזלזול וההתעלמות של ראשי הממשלה – בנט ולפיד – ושל שר האוצר, אביגדור ליברמן ופקידי משרדו בגיבוש הסכם שכר לעובדי ההוראה. הסכם שימנע את הנטישה שמובילה לקריסת מערכת החינוך. בהסתדרות המורים הודיעו כי בשבוע הקרוב העיצומים יתרחבו.
מזכ"לית הסתדרת המורים, יפה בן דויד "לאור שתיקת הכבשים של כמעט כל חברי הממשלה הנוכחית, שמתהדרת בקידום שוויון הזדמנויות ומניעת אפליה כלפי נשים, אני תוהה האם כולם מתעלמים מהקשיים העצומים שבהם נתונה מערכת החינוך, האם כולם אדישים למצוקתם של עשרות אלפי מורות וגננות שמרוויחות שכר זעום ונאלצות לעבוד בעבודה נוספת כי להצליח לגמור את החודש. אני שואלת את עצמי מה יניע אותם לפעולה? רק בספטמבר כשהם יבינו שלשליש מתלמידי ישראל אין מחנכת כיתה? כשיביאו את הילד שלהם לגן ויגלו שבו 35 ילדים שחיים בצפיפות וללא תשומת הלב הראויה להם? שיאלצו לשמור על הילדים בבית פשוט כי הבייביסיטריות הלאומיות התייאשו ונטשו?"

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem