כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המדיטק חולון גאה להציג: עונה חדשה לסדרת המופת

מופע השקה לרגל ספרו החדש של הסופר סמי ברדוגו "כולנו החמישה"

המדיטק חולוןגאה להציג: עונה חדשה לסדרת המופת

"תן למילים לעשות בך"- החיים כפקעת חוטים

מופע השקה לרגל ספרו החדש של הסופר סמי ברדוגו "כולנו החמישה"

מדיטק חולון יוצא במופע השקה חד פעמי ומרגש של מוסיקה, תרבות ואקטואליה לרגל השקת הספר "כולנו החמישה" של הסופר וחתן פרס ספיר סמי ברדוגו

בהשתתפות: סמי ברדוגו, ארז ביטון, יהודית קציר, מאור זגורי, ערן צור, יהלי סובול, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט, קרן טננבאום


ניהול מוסיקלי: ערן צור

המופע יתקיים ביום שישי, ה-29 באפריל, בשעה 12:00, מדיטק חולון

מדיטק חולון מציגים את סדרת המופעים הבלעדית ויוצאת הדופן בנוף התרבותי "תן למילים לעשות בך" זו השנה ה-15 בה נפגשים על במה אחת שחקנים ומוסיקאים, סופרים, ומשוררים המציגים ביצועים מקוריים ולחנים חדשים לטקסטים ספרותיים המתבססים על נושא המופע. כל מופע מהווה אנתולוגיה בימתית חיה העוסקת ביוצר שהשפיע על התרבות הישראלית באופן עמוק.

סדרת מופעי הספרות והשירה מתקיימת במדיטק חולון החל משנת 2007. עד כה הופקו למעלה מ 100 מופעים במסגרת הסדרה, כולם עוסקים בספרות, בשירה ובמה שביניהם במהלך כל שנות הפרויקט הולחנו למעלה מ-400 לחנים מקוריים לשירי משוררים וסדרת המופעים יצאה במחוות מרגשות לדרור משעני, נתן אלתרמן, א.ב יהושע, חיים גורי ועוד.

המופע הנוכחי מוקדש לסופר סמי ברדוגו לרגל צאת ספרו החדש "כולנו החמישה" וכולל קריאת קטעים נבחרים מספריו בשילוב עיבודים מוסיקליים לשירים שנבחרו על ידו ואשר הולחנו במיוחד עבור המופע ויבוצעו על ידי ערן צור, יהלי סובול, דניאל סלומון, קרני פוסטל, אסף רוט וקרן טננבאום. במהלך המופע ישולבו גם קטעי קריאה של מאור זגורי, ארז ביטון ויהודית קציר.

ברדוגו זכה בפרסים ספרותיים רבים בניהם: פרס לספרי ביכורים לשנת 1999 מאת משרד המדע לקובץ סיפוריו "ילדה שחורה" אשר שובץ גם בתוכנית לימודי הספרות של משרד החינוך. בשנת 2006 תשס"ו זכה בפרס ראש הממשלה, פרס היצירה הספרותית על שם לוי אשכול. בשנת 2007 זכה בפרס ניומן לשנת תשס"ז מטעם אוניברסיטת בר-אילן על הישגיו בפרוזה עברית. בשנת 2011 זכה בפרס רמת גן לספרות על ספרו "זה הדברים".

הספר ״כולנו החמישה״ מתאר ילדים אשר חיים בינם לבין עצמם בפקעת חוטים. אלה הם הילדים שלא גדלים. אלה הילדים שכנראה בוחרים להיות אבודים ונאבדים, בדיוק כמו הילדה השחורה שלא נראית ולא מתגלה, והיא חיה ומשוטטת בעולם של עצמה.

סדרת המופעים במדיטק חולון מהווה פרויקט בין תחומי המשלב ספרות, שירה ואמנויות הבמה. שירה וספרות, שחקנים ומוסיקאים, סופרים, סופרות, משוררים ומשוררות המציגים על הבמה מעשי תשבץ מקוריים. המילים והצלילים מספרים לקהל, הצעיר והמבוגר, על העברית ועל התרבות, על הטבע האנושי ועל הדמיון, על המוזות ועל האהבה ועל נשמת האמן בכל אחד ואחת מאתנו.

עלות כרטיס: 99 ₪.

· הנחות לתושבים וותיקים/ תושבי העיר חולון.

מתחם מדיטק חולון הינו מתחם תרבות יוצר, חדשני ורב תחומי המקיים פעילויות תרבות מגוונות בכל תחומי האמנויות ומושך אליו קהל מגוון מחולון ומחוצה לה.

מדיטק, רחוב גולדה מאיר 6 , חולון טלפון: 5012505-03

קרדיט:יעל ברתנא

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem