כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המלאך של חולון

מאות משפחות מתקיימות בזכותה

שמה שני שרביט, אך רבים מכנים אותה "שני המלאך" ולא סתם הם מכנים אותה כך.

שני בת 26 גרה בראש העין ומדירתה הצנועה היא מנהלת מפעל גמ"ח ענק החולש מצפון עד דרום.

רובכם נתקלתם בפוסטים שלה ברשתות החברתיות בחולון בהם היא מבקשת תרומה עבור משפחה זו או אחרת. בחולון שני תומכת באופן קבוע ב7 משפחות כאשר ישנם משפחות שעל הדרך קוראות לה לעזרה והיא כדרכה אף פעם לא מסרבת.

שני ספרי לנו איך הכל התחיל?

לפני כשנה וחצי ראיתי פוסט על משפחה הזקוקה לעזרה, פניתי למשפחה ובאמת ראיתי שהם זקוקים לעזרה. מייד העלתי פוסט בו ביקשתי מחברי תרומות עבור המשפחה. תוך מספר שעות היה למשפחה אספקה לחודש שלם! מאז התחלתי לעזור לעוד משפחה ועוד משפחה וזה פשוט שאב אותי והפך להיות מפעל חיים, זה דבר שממלא אותי כל יום מחדש.


לא קרה לך שעבדו עלייך?

כן, בתחילת דרכי עבדו עלי מספר אנשים ומאז אני נזהרת ולפני שאני עוזרת למישהו אני בודקת אותו עד הסוף.

כל העיסוק מבוקר עד לילה לא מפריע לך בזוגיות ובחיים האישיים?

בתחילה זה שאב אותי נורא ולכן שראיתי שזה קצת מפריע אני הקצבתי שעות לעזרה ושעות לחיים האישיים שלי, באופן שאנשים משאירים לי הודעות ואני חוזרת אליהם.

איך למעשה מתבצעות התרומות שאת במרכז הארץ ועוזרת לאנשים מצפון עד דרום?

ראשית יש לי דף פייסבוק שנקרא משמחים ילדים רעבים דרכו אני מעלה את הפוסטים ובו אנשים מבקשים את עזרתי, נוסף על כך ניתן לתרום בביט או להשאיר הודעה במפר הבא: 052-4219552

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem