כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המלצות של רואי פרסול לבילוי המושלם

הבר המושלם ו2 מסעדות עם שתי ארוחות בוקר

אנחנו שמחים לצאת לדרך עם מדור קולינריה חדש, שיסקר את המסעדות ומקומות הבילוי של ראשל"צ, חולון ובת ים.

כבר מזמן אין צורך לצאת לתל אביב, ולמרות שהעיר הגדולה מציעה אינספור אופציות לבילוי ולאוכל טוב, גם לנו אין במה להתבייש. בין אם מדובר במסעדות חדשות וטרנדיות, או במקומות ותיקים ומסעדות פועלים, אנחנו כאן מדי שבוע נדווח לכם על אוכל טעים שנמצא ממש קרוב לבית שלכם, נקריב את הקיבה שלנו ונחזור חיים (ושמנמנים) כדי לספר.

אחרי שנה קשה לענף המסעדות והאירוח בעקבות משבר הקורונה, אנחנו שמחים לחזור לאכול בחוץ, לחגוג את החיים וליהנות ממנה מפתיעה, ארוחה טובה ואיזה דרינק טוב על יד. לחיים!

55 גוונים של בילוי (צילום התמונות: יח"צ).

אין באמת צורך להציג לבלייני האזור את רשת הברים 55, שמחזיקים בכל אחד מהמקומות לא פחות מ-55 (!) ברזי בירה.


בר 55 ממוקם ביס פלאנט בראשל"צ, ולאחרונה חזר לפעול, יחד עם בתי הקולנוע. לכבוד הפתיחה המחודשת ולקראת שידורי היורו נוספו מנות חדשות לתפריט, מנות שתוכננו לצפייה במשחקים, כאלה שיהיו התוספת המושלמת לכל שידורי הספורט שרק תרצו.

קפצנו לראות משחק ולנשנש. פתחנו את המשחק במנת סיגרים ביתיים פריכים במיוחד, במילוי בשר קצוץ מתובל ופיקנטי, מוגשים עם טחינה (39 ₪). מנה מושלמת לתחילת הבילוי, כזאת שגם מחייבת בירה ביד, שתשטוף את הפיקנטיות. בחרנו לשתות את קרלסברג לומה החדשה יחסית, בירת הקרלסברג מלאת הכשות והטעמים הפירותיים, שירדה במורד הגרון ושטפה היטב את טעמי הסיגרים.

המלצרית סיפרה לנו על תפריט נקניקיות פרימיום חדש מבשר וואגאיו, שהוא כנראה הבשר הכי טוב בעולם. תפריט הנקניקיות מכיל בתוכו מגוון טעים לכל דרגת רעב שיש לכם, אם זו נקניקיית וואגאיו בלחמנייה, המוגשות עם כרוב כבוש וחרדל דיז'ון – טעמים קלאסיים שהחזירו אותי בשנייה למשחק של פולהאם שראיתי בלונדון, מחזיק נקניקיה בלחמנייה ביד אחת, כשבידי השנייה כוס בירה, או אם זו מנת נקניקיות וואגאיו ענקיות באורך מטר וחצי לחלוקה בין חברים, שמגיעה גם במילוי גבינת צ'דר מותכת למושחתים מבניכם. הנקניקיות מוגשות עם צ'יפס רגיל וצ'יפס בטטה, כליווי מושלם לבירה.

הנקניקייה כמעט ומילאה אותנו, אבל נשארנו עם תאבון לעוד ביס קטן, ומנת האמפנדס הביתיים, אפויים במילוי בשר טחון מתובל, חמימים ומנחמים ןמוגשים עם רוטב טרטר (39 ₪) סגרה לנו את הפינה.

ויתרנו על קינוח, כי המתוק המתוק הזה לא כ"כ מסתדר לנו בזמן שתיית הבירה, אבל קינחנו בבירת למביק מתוקה, הלא היא בירת הדובדבנים קריק שמגיעה בכוס עם קרח, מרעננת וקייצית.

כל המנות האלו, לצד 55 בירות נהדרות, חלקן חדשות מהחבית, מחכים לכם בחמשת סניפי רשת 55: יס פלאנט ראשל"צ, יס פלאנט ירושלים, אושילנד כפר סבא, מול זכרון יעקב וישפרו פלאנט באר שבע. נכון שהמקום מושלם לבילוי ערב, אבל לאילו מבניכם שרוצים להתחיל את הבילוי בצהריים, המקום נפתח מדי יום בשעה 12:00.

לשתיינים מביניכם נספר שבימים א-ה עד השעה 20:00 יש האפי אוור משתלם במיוחד, 1+1 על כל הבירות מחבית, הקוקטיילים וכוסות היין. ההטבה ליחיד ועובדת בשיטה של ריפיל, ומאפשרת לכם לטעום וליהנות מכל המגוון שיש בבר. עסקה משתלמת לאללה.

בוקר חדש

שתי ארוחות בוקר חדשות חדשות, רק תבחרו איפה בא לכם לפתוח את היום:

ארוחת בוקר מיוחדת בקפה גרג בחולון, ראשון לציון ובת ים שם הארוחה: בוקר טביליסי הארוחה כוללת: חצ׳פורי, 3 מטבלים של לאבנה עשבים, סחוג ירוק, רסק עגבניות, חמוצים וירקות חתוכים גס. פלוס קפה ושתייה קרה לבחירתכם. עלות ארוחת בוקר: 63 ₪.

צילום: גליה אבירם

ארוחת בוקר חדשה ברשת ביגה בחולון, בת ים וראשון לציון שם הארוחה: בריוש סלמון הארוחה כוללת: ביצים עלומות ורוטב הולנדייז על לחם בריוש צרפתי, בתוספת סלמון מעושן, בצל ירוק וגבינת שמנת. מוגש עם סלט לבחירה מהתפריט. ויש גם בונוס: הארוחה מוגשת בכל שעות היום. עלות ארוחת בוקר65 ₪.

צלם: אמיר מנחם

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem