כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה הוציאה צו סגירה לאולם ארועים ידוע

האולם נסגר ל7 ימים

המשטרה הוציאה צו סגירה לאולם ארועים ידוע באזור התעשייה בחולון בשל מסיבה רבת משתתפים שהתקיימה במקום בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

משטרת ישראל הוציאה היום צו סגירה מנהלי טולם הארועים וזאת לאחר שבמקום התקיימה מסיבה בהשתתפות עשרות חוגגים, בניגוד לתקנות ולצו בריאות העם שתכליתן לשמור על הציבור ולמנוע את הפצת נגיף הקורונה.

למקום הוצא צו סגירה למשך 7 ימים (החל מהיום ועד לתאריך 2.12.2020, כולל) ובעל העסק בן 41 מחולון הגיע לשימוע בפני קצין משטרה.

בעל המקום ציין בפני המערכת כי בארוע עצמו נכחו 20 איש ושהמישטרה הגיעה הארוע היה לקראת סופו.

בסך הכל כמה קרובי מישפחה חגגו בר מיצווה מישפחתית לפי המותר אני לא מבין למה המישטרה הגיעה ועל מה הוציאה את צו הסגירה? גם ככה אנו בקושי מתקיימים ובעל המקום רוצה לסגור לנו את המקום שבנינו בעשר אצבעות.


אנחנו בסך הכל רוצים להיתפרנס בכבוד ומחכים שההגבלות יוסרו.

משטרת ישראל ניצבת בחזית המאמץ הלאומי לבלימת המגפה, אולם כל אדם נושא באחריות ונדרש למלא אחר הנחיות משרד הבריאות, שהרי התנהגות הפרט משפיעה על בטחון כלל הציבור ובריאותו.

קרדיט:אגף פיקוח ושיטור עירוני חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem