כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה סגרה בצו מנהלי אתר בנייה

אתר שבו הועסקו ולנו שוהים בלתי חוקיים נסגר

המשטרה סגרה בצו מנהלי אתר בנייה (פרוייקט תמ"א) בו הועסקו ולנו שוהים בלתי חוקיים.

היום (ה') הוציאה המשטרה צו סגירה מנהלי למשך 21 יום לאתר בניה (פרוייקט תמ"א) ברחוב הנביאים בבת ים וזאת בשל 2 מקרים של הלנה והעסקת שוהים בלתי חוקיים במהלך בחודש האחרון.

מחומר החקירה עולה כי בעלי האתר, לרבות העובדים המועסקים תחתיו, העסיקו והלינו את השוהים הבלתי חוקיים מבלי שיהיו להם אישורי שהייה ועבודה כדין; וכי לא נמצא כל מנגנון של פיקוח ובקרה על העובדים המועסקים באתר.

לפיכך; ולנוכח הנסיבות המתוארות לעיל, מהן עולה הפרה מכוונת וחוזרת של החוק, תוך סיכון שלום ובטחון הציבור, חתם הבוקר (ה') מפקד מחוז ת"א, ניצב דוד ביתן, על צו סגירה מנהלי לאתר על פי חוק הכניסה לישראל. תוקף הצו חל מהיום ולמשך 21 יום, עד 15.7.2020 כולל.

ממשטרת ישראל נמסר כי היא תמשיך במאבקה בכל גורם המסייע להגעה ולשהיית שוהים בלתי חוקיים בשטח מדינת ישראל, בדגש על מסיעים, מלינים ומעסיקים ותבצע שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם העבריינים.


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem