כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה סיימה את חקירת רצח אלאזה מאסטוואל ז״ל בחולון

המשטרה סיימה את חקירת רצח אלאזה מאסטוואל ז״ל בחולון

המשטרה סיימה את חקירת רצח אלאזה מאסטוואל ז״ל בחולון – היום תוגש הצהרת תובע

בתום שבועיים של חקירה משטרתית אינטנסיבית תוגש היום (ג') לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד מאנדפרו אלאזה (בן 37 37) בגין רצח אשתו, אלאזה מאסטוואל בת 31 ב 28.04.2020 בחולון.

ביום המקרה, בשעות הערב, דווח למוקד 100 של המשטרה על תקיפת אישה בחדר המדרגות ברחוב הערבה בחולון. גורמי הצלה קבעו את מותה של המנוחה במקום.

החשוד ברצח, בעלה של המנוחה, נמלט מהמקום ומספר שעות לאחר מכן הוא נעצר , בתום מצוד נחוש של כוחות המשטרה ובסיוע אזרחים עירניים.

במסגרת החקירה הודה החשוד במעשיו ושיחזר בפני חוקרי המשטרה את המקרה בזירת הרצח. החשוד תיאר את הרקע שקדם למעשה וכיצד שבר על המנוחה בקבוק זכוכית ודקר אותה בסכין מטבח מספר פעמים וכל זאת לעיני בנם הבכור של בני הזוג ושכנים אשר שמעו את הצעקות והזעיקו את המשטרה.


במסגרת החקירה, אשר הופקדה בידי צוות חקירה מיוחד של משטרת מרחב איילון ובליווי פרקליטות מחוז תל אביב, ביצעה המשטרה פעולות רבות ומורכבות ולאחר חקירה מאומצת גובשה תשתית ראייתית מוצקה נגד החשוד.

הבוקר (ג') תוגש לבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע נגד החשוד והמשטרה תבקש להאריך את מעצרו.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem