כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המשטרה עצרה ארבע חשודות בגניבת תיקים מקשישים ברחבי העיר חולון ובת ים.

המשטרה עצרה ארבע חשודות בגניבת תיקים מקשישים ברחבי העיר חולון ובת ים.

בימים אלו של משבר הקורונה ישנם גם כאלה שמנצלים את זמנם למטרות אחרות

בחודש מרץ האחרון התקבלו במשטרה תלונות בגין גניבות תיקים מקשישים בערים חולון ובת – ים. על פי המתלוננים המקרים התרחשו במרחב הציבורי כאשר מספר נשים היו נצמדות אליהם ואף פונות אליהם באמתלות שונות ואז גונבות את תיקיהם שהכילו, ברוב המקרים, כסף, כרטיסי אשראי וטלפונים סלולריים.

אחת העדויות שהגיעה לידינו היא של שרית שכתבה לנו :שדדו את אמא שלי, שהיא אשה בת 75 בפתח הבניין שבו היא גרה בחולון, בשדרות דב הוז.
מדובר בשלוש נשים, אחת נראית אריתראית או סודנית, שניה פיליפנית ושלישית ישראלית, שלוש נשיםשל שהתגלו כרעות במיוחד שראו אישה מבוגרת לבד ובמקום לעזור לה, שדדו אותה, ממש בפתח הבניין בו היא גרה לאחר שירדה לקנות אוכל.
אם אתם רואים שלישיית נשים כזו דווחו למשטרה, הם מסתובבות באיזור דב הוז.
אמא שלי עדיין בהלם ובטראומה , לא מעכלת.
מקוו שהמשטרה תתפוס אותן.

אתמול (ד') בעקבות דיווחים שהתקבל במשטרה אודות חטיפות תיקים מקשישות בעיר בת ים הגיעו צוותי משטרה לזירות ובמהלך סריקות איתרו רכב ובו 4 חשודות העונות לתיאור. בחיפוש שבוצע ברכב נתפסו אלפי שקלים ופריטים נוספים החשודים כגנובים.

החשודות (24-42, ממרכז הארץ ומהדרום) נעצרו והועברו לתחנת המשטרה לצורך חקירתן. במשטרה חושדים כי העצורות פעלו לאורך תקופה ככנופיה אשר הטילה חיתתה על נשים בכלל וקשישות בפרט ומייחסים להן מספר רב של מקרים דומים אשר התרחשו בחולון ובבת ים.


בנוסף לכך, הן נקנסו בגין הפרת הנחיות צו בריאות העם, בכך שהפרו את ההנחיה שלא להתרחק מעל 100 מטר ממקום מגוריהן.

הבוקר (ה') יובאו החשודות לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרן.

החקירות נמשכות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem