כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

המתווה של ראשון לציון

ילמדו יותר מיומיים בשבוע

חרף מתווה משרד החינוך :כיתות ה'-ו' בראשון לציון ילמדו יותר מיומיים בשבוע

במרחבים ציבוריים, חדרי מורים, חדרי אומנות, מעבדות, מתנ"סים, מבני ציבור ושטחים פתוחים  – תלמידי כיתות ה'-ו' בבתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים בראשון לציון ילמדו יותר מיומיים בשבוע * ראש העירייה, רז קינסטליך : " שגרתם התקינה של ימי הלימודים בבתי הספר היסודיים הינם בעלי חשיבות לימודית וחברתית מכרעת עבור התלמידים ".

ב-1 בספטמבר, 49,929 תלמידים, מתוכם 20,208 תלמידים ביסודי, יפתחו את שנת הלימודים תשפ"א בראשון לציון, על רקע ההתמודדות  בנגיף הקורונה. במסגרת המתווה וההגבלות עליהן הנחה משרד החינוך , נקבע כי תלמידי כיתות ה'-ו' יגיעו למוסדות החינוך  ליומיים בשבוע, ואילו את יתר שעות הלימודים יקיימו מהבית בלמידה מרחוק . עיריית ראשון לציון בשיתוף מנהלי בתי הספר עושים מאמץ שכלל בתי הספר הממלכתיים והממלכתיים-דתיים יקיימו יותר משני ימי לימודים בשבוע עבור תלמידי כיתות ה'-ו', תוך שמירה מלאה על הנחיות משרד הבריאות והחינוך.

אחת הדרכים לאפשר את  הלמידה מקרוב של תלמידי כיתות ה'-ו'  היא הקצאת מרחבים נוספים של העיר למען מוסדות החינוך בעיר, כגון: מגרשים וחצרות בתי הספר, חדרי המורים, מתנ"סים,  פארקים וגני שעשועים עירוניים, מוזיאונים, ספריות ומרכזי קהילה. כולם מכירים בחשיבות הבאת התלמידים לבתי הספר למספר ימים מרבי.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "שגרתם התקינה של ימי הלימודים בבתי הספר היסודיים הינם בעלי חשיבות לימודית וחברתית מכרעת עבור התלמידים, שנאלצו לעבור ללימודים מקוונים ולמידה מרחוק החל משנה שעברה. שמנו לעצמנו למטרה לאפשר לכל ילדי העיר שגרה תקינה ובטוחה עד כמה שניתן בצל הקורונה, ולכן החלטנו להקצות משאבים ומרחבים פתוחים וסגורים של העיר לטובת התלמידים וצוותי החינוך."


מ"מ וסגנית ראש העירייה, עו"ד ליאל אבן-זהר המחזיקה בתיק החינוך : "אחד האתגרים המורכבים עקב נגיף הקורונה הוא הפעלת מערכת החינוך. שנת הלימודים תלווה בפתרונות יצירתיים תוך דגש על שמירה של איכות הוראה ברמה הגבוהה ביותר. אנו פועלים תוך כדי תנועה על מנת לשמור על איזון חינוכי-חברתי של למידה בבתי הספר בשילוב למידה מרחוק. אנו סומכים על מנהלי בתי הספר שירחיבו את מספר הימים בבתי הספר ובלמידה חברתית, ככל האפשר "


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem