כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הנחש שלא היה בגן הילדים

סיפור שתחילתו "נחש מפחיד" בגן הילדים בחולון וסיומו לטאה לא מזיקה

סיפור שתחילתו "נחש מפחיד" בגן הילדים וסיומו לטאה לא מזיקה ושיעור בטבע…

ביום שני השבוע, בשעת צהריים רגילה ושגרתית, קיבל יוחאי, קב"ט מוסדות חינוך באגף הביטחון, שיחה מגננת מבוהלת למדי בגן קוקייה, שסיפרה כי הבחינה בסמוך לארגז החול בחצר הגן ב"נחש, באורך כ- 40 ס"מ" ולפיכך מיהרה להכניס את הילדים.
אל הגן, הנמצא בלב חולון, הגיעו במהרה יוחאי ולוכד נחשים, שערך את הבדיקות הנדרשות אולם לא הבחין בנחש או בבעל חיים כלשהו.
אתמול, יום שלישי בבוקר, פנו הגננת ומנהלת אגף גני הילדים במינהל החינוך אל יוחאי וסיפרו שלמרות ש"הנחש" לא אותר, חוששים ההורים לילדיהם והגננת מרגישה שלא בנוח להוציאם לחצר.
בגן ובגנים הסמוכים לו התבצעה סריקה נוספת על ידי יוחאי ואנשי אגף שפ"ע, אולם גם הפעם לא נמצא דבר. יוחאי לא ויתר והזעיק את עובד מינהל החינוך על מנת שייפרק לוח עץ, מארגז החול, הסמוך לגדר בטון של הגן, לשם נראה "הנחש" בורח יום קודם.
לוח העץ פורק, גם החול הוזז ואו אז, לעיני כולם התגלה "הנחש"!
אולם למרבית השמחה, לא היה זה נחש, אלא לטאה מבוהלת, שהתחפרה בחול ונמלטה במהירות מהגן.
לוכד הנחשים הסביר כי מדובר בלטאה ללא רגליים (למעשה רגליים זעירות מאוד) שבשל צורתה שדומה לנחש, מעוררת לא אחת חשש. לכן היא גם נפגעת על ידי בני אדם. זו גם הסיבה שהלטאה הבלתי מזיקה הנקראת "קמטן החורש", הוגדרה כבעל חיים מוגן בישראל.
משכך, כל שנותר היה זה לנצל את ההזדמנות לשיעור קצר בטבע ארץ ישראלי, הרגעת הרוחות והבעת תודה לכל גורמי העירייה, שגילו נחישות ותושייה והביאו לסופו הטוב של הסיפור.
בתמונה יוחאי הקב"ט. הקמטן לא חיכה ל"הזדמנות צילום"…

צילום:מתוך דף הפייסבוק של עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem