כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הניצחון של אורלי בהט

אורלי בהט: "יחד נמשיך לשים את אנשי החינוך בראש סדר העדיפות הלאומי ונבטיח את עתידם"

אורלי בהט , חברת סיעת אמ"י בראשות יפה בן דויד, ניצחה שוב בבחירות לראשות סניף חולון – אזור של הסתדרות המורים

אורלי בהט: "יחד נמשיך לשים את אנשי החינוך בראש סדר העדיפות הלאומי ונבטיח את עתידם"

אורלי בהט, המכהנת ב-4 השנים האחרונות כיושבת ראש סניף חולון – אזור ויו"ר אגף רישום ולוגיסטיקה במרכז הסתדרות המורים, זכתה לאמונם של עובדי ההוראה והגמלאים בסניף בבחירות שהתקיימו ב – 1.6.21 עם רוב של למעלה מ- 60%.

בהט פעילה במערכת החינוך מזה 36 שנים בהן מילאה שורה של תפקידים: רכזת מקצועות, מדריכה עירונית למקרא וסגנית מנהלת בית הספר "גורדון" בעיר. במסגרת ניסיונה הרחב ניהלה את בית הספר "אמירים" כ-23 שנים והייתה מנהלת מוערכת ביותר.

אורלי בהט: "תודה לאנשי החינוך של סניף חולון – אזור שנתנו לי את אמונם. מדובר בניצחון מרגש שמחמם את הלב. עבורי, העבודה למען עובדי ההוראה והגמלאים היא שליחות של ממש. בכוונתי להמשיך לתת את כל כולי למענם, להגן על זכויותיהם, לקדם את מעמדם ולהעניק להם סניף שהוא בית חם ודואג. עוד הוסיפה אורלי: "בארבע שנות כהונתה הוכיחה מזכ״לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד, כי היא האישה הנכונה להנהיג את ציבור עובדי ההוראה והגמלאים. יחד נמשיך לשים את אנשי החינוך בראש סדר העדיפות הלאומי ונבטיח את עתידם."


כאמור, בבחירות להסתדרות המורים רשמה סיעת אמ"י בראשות יפה בן דויד הישג חסר תקדים עם 54% מקולות עובדי ההוראה והגמלאים.

מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דויד: "אני מודה לעובדי ההוראה והגמלאים הרבים מכל רחבי הארץ שנתנו לי את אמונם. עבורי, מדובר בניצחון מרגש ובהישג גדול, שמעניק לי את הכוח והרוח הגבית להיאבק על זכויותיהם של עובדי ההוראה, לייצג אותם מול משרדי הממשלה ולהשיג עבורם את הסכם השכר הכי טוב, כפי שהם ראויים לקבל. בכוונתי להמשיך ולפעול במרץ, במסירות ובנחישות, כפי שעשיתי בארבע השנים האחרונות, כדי להבטיח את עתידם ולשפר את מעמד החינוך בישראל״.

קרדיט צילום: אילן בשור

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem