כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הסיוט של עמית

אני מפחדת מהשכן שלי

שום דבר בחייה של עמית פינטו בת ה-21 תושבת ראשון לציון שגרה בשכונת רמב"ם, לא הכין אותה לתקופה שהיא עוברת כעת.

עמית חיילת משוחררת מנסה למצוא את דרכה בחיים, הגיעה יום אחד עם רכבה לביתה וחיפשה חנייה, לאחר זמן מה מצאה חנייה חוקית סמוף לביתה.

להפתעתה של עמית, מצאה בבוקר שלט על רכבה שאומר: "פעם אחרונה שאת מחנה כך את הרכב. בפעם הבאה תצטרכי להחליף גלגלים."

עמית, שהייתה בהלם מהמקרה ונסערת מאוד, לא הבינה מה הוא רוצה מחייה וחנתה שם שוב. לאחר מספר ימים כשהגיעה בבוקר אל רכבה, ראתה את הצמיג הקידמי חתוך – מה שאילץ אותה להחליף שני צמיגים.

עמית אומרת למערכת: אני חיילת משוחררת, זה עלה לי המון כסף. לא ויתרתי ואיתרתי את אותו שכן במצלמות חותך את צמיג הרכב והגשתי תלונה במשטרה. מאז אני חייה בפחד אינני יודעת מה עוד יכול לקרות.


ממשטרת ישראל נמסר: עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת ובמסגרתה נחקר חשוד במעורבות באירוע. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה במטרה להגיע לחקר האמת.

עמית מסרה לנו שממשטרת ישראל התקשרו לאמה ומסרו טלפונית שהחשוד נחקר בתיק וקיבל 15 יום הרחקה מעמית ובמשך 30 יום לא ליצור קשר טלפונית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem