כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

העירייה נפתחה לקבלת קהל–רק בזימון תור מראש

העירייה נפתחה לקבלת קהל–רק בזימון תור מראש

החל מיום חמישי היום 14.5.20:

העירייה תיפתח לקבלת קהל–רק בזימון תור מראש

לאור מגבלות קבלת הקהל, תגברה העירייה את השירות המקוון באמצעות אתר העירייה ואת האפשרות לקביעת פגישות טלפוניות וממליצה לתושבים להגיע לעירייה רק באם לא ניתן לקבל את השירות באופן מקוון או בפגישה טלפונית

פ-ת-ו-ח: החל מיום חמישי השבוע, 14.5, יחזרו יחידות העירייה לקבל קהל בהתאם להנחיות התו הסגול. כדי לעמוד בתקנות ועל מנת לשמור על בריאות העובדים והתושבים, הוגבל מספר המבקרים אשר יוכלו לקבל שירות פרונטלי בזמן נתון. לפיכך, ניתן יהיה להיכנס לבנייני העירייה רק בתאום תור מראש באמצעות שיחת טלפון או באמצעות קביעת תור ממוכן באתר העירייה (בחלק מהיחידות).

ניתן לקבוע תורים החל מיום רביעי, 13.5 ויצוין, כי מדובר בכל בנייני העירייה ובכל היחידות העירוניות.


לאור מגבלות קבלת הקהל, העירייה מאפשרת לתושבים לבצע פעולות מקוונות באמצעות אתר העירייה ולקיים פגישות טלפוניות, אשר יחסכו לתושב זמן והגעה מיותרת.  הגעה לעירייה תתאפשר בשעות קבלת הקהל המקובלות בעירייה, בתיאום מראש בלבד, רק באם לא ניתן לקבל את השירות העירוני באופן מקוון או באופן טלפוני. יצוין, שבשעות קבלת הקהל יתקיימו גם פגישות טלפוניות וגם פגישות פרונטליות.

בעירייה בכל התחומים על מנת לטייב את השירות לתושבים ולמבקרים בהתאמה להנחיות התו הסגול.

לאחר שברחבי הבניינים ניתלו הנחיות לעובדים ולמבקרים, נערכה הבוקר הדרכה ל-25 עובדים ועובדות אשר הוגדרו כ"תומכי שירות". העובדים התכנסו ברחבת הדשא שבצמוד לבניין העירייה וקיבלו תדריך מפורט על עקרונות השירות בעידן הנוכחי. מדובר בעובדים מנוסים בעלי תודעת שירות מפותחת אשר תפקידם לקבל את מבקש השירות שהגיע לעירייה, לאחר שתיאם ביקור מראש, וללוות אותו ישירות ליחידה המבוקשת.

המטרה לסייע לתושב במציאת מבוקשו ובכך לקצר את השהות בבניין ולאפשר לתושבים נוספים להיכנס ולקבל שירות.

כחלק משיפור השרות הוחלט על הכשרת תומכי שירות הינה חלק ממהלך רחב יותר של היערכות העירייה לשיפור השירות בעידן הקורונה. בהנחיית ראש העיר מוטי ששון החלו לפעול צוותים הנערכים באופן מיטבי לתקופת "היום שאחרי" – שגרה בצל קורונה. הצוותים עוסקים בתכנון האתגרים החדשים, הסדרת וקביעת הפעולות הדרושות לביצוע, סנכרון ותיאום לטווח הקצר, הבינוני והארוך. הצוותים עוסקים בתחומי התקציב, עסקים, שירות, קהילה, חינוך, פיתוח עירוני ועוד.

להלן הקישור ליחידות העירייה לקבלת שירות מקוון ולקביעת תורים:

https://www.holon.muni.il/CityHall/Lists/List6/CustomDispForm.aspx?ID=130

ניתן להתקשר אל מספרי הטלפון שמופיעים תחת היחידות  לקבוע פגישה טלפונית.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem