כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הערכות ליום הכיפורים בצל סגר הקורונה

כל הפרטים והערכות של עיריית ראשון לציון

הערכות ליום הכיפורים בצל סגר הקורונה: החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון השלימה את ההערכות לקראת יום הכיפורים. בהנחיית ראש העירייה רז קינסטליך תפעל החברה באופן מבצעי יחודי: פיקוח הדוק באמצעות 1500 מצלמות בקרה שינטרו את הנעשה ברחבי העיר. וכן בעזרת רחפנים שיפעלו באזורים הפתוחים של העיר. המטרה לשמור על בריאות התושבים על ידי כך שתמנע התקהלויות במרחב הציבורי, בבתי כנסת, בפארקים, בחוף הים, ובחצרות בתים פרטים.
יום כיפור השנה יתקיים במתכונת שונה מבעבר. ממשלת ישראל החליטה כי במסגרת המלחמה בנגיף הקורונה יוטל סגר מהודק שנכנס לתוקף אתמול בצהריים והוא אמור להימשך במהלך יום כיפור. מטרת הסגר למנוע הדבקות נוספות של אזרחים.

פקחי החברה לביטחון של עיריית ראשון לציון הם כח מסייע מרכזי במרחב העיר ראשון לציון למשטרת ישראל. מאז הוחלט על הסגר מאיישים הפקחים את מחסומי המשטרה ביציאות, בכניסות בעיר וכן מבצעים סיורים ופעולות אכיפה כנגד אי עטיית מסיכות, הפרת הסגר, ואי שמירה על התו הסגול.
במהלך יום כיפור נדרש מאנשי החברה לפעול באופן יצרתי: האתגר המבצעי הוא לבצע פעולות מניעה ואכיפה מצד אחד ומנגד לפעול מבלי לפגוע יתר על המידה בקדושת החג, וברגשות הציבור.
לכן החליטו בחברה לתגבר באופן משמעותי את תצפיתני מצלמות הבקרה בעיר כך ש 1500 המצלמות בעיר ישדרו לחמ״ל הבקרה של העירייה את הנעשה בשטח ובמידה ויתגלו מוקדים של התקהלויות ישוגרו למקום פקחים ושוטרים כדי לפזר את ההתקהלויות ולמנוע פוטנציאל הדבקה.
במקביל תפעיל החברה לביטחון את הרחפנים אשר יסרקו שטחים פתוחים כדוגמת קו החוף, אזור אגם הנקיק, פרדסי נחלת יהודה ועוד וזאת כדי לאתר מסיבות טבע או התקהלויות אסורות.
בחברה לביטחון מבקשים מהציבור להשמע להנחיות הסגר ולהימנע מהתקהלויות ולהקפיד על עטיית מסיכה בכל זמן.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem