כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הערכות לקראת החגים

פקחים יתפרסו במוקדי הבילוי

עיריית ראשון לציון והחברה לביטחון של העירייה השלימו את ההערכות לקראת תקופת חג הקורבן ו״בין הזמנים״. פקחים רבים יתפרסו בחוף הים ובאזורים שונים ברחבי העיר.

בעיריית ראשון לציון מאחלים חג קורבן שמח לאחינו המוסלמים והדרוזים ונערכים לאלפי מבקרים שיפקדו את העיר בתקופת ״בין הזמנים״ שתחל מיד בתום ט׳ באב.
בחברה לביטחון של עיריית ראשון לציון השלימו כאמור את ההערכות לקראת סמיכות אירועי החג והמנהג של העדות. ומציינים כי פעילות האכיפה כדי למניעת הדבקה מנגיף הקורונה תתבצע ברגישות ובנחישות.
ימי החג ותקופת בן הזמנים נחזים בכך שחוגגים רבים יפקדו את מרכזי הקניות והבילוי, הגנים וחופי הים בעיר ראשון לציון אשר תקבל את החוגגים בשמחה.
בעירייה ובחברה לבטחון מבקשים לשמור על כללי הזהירות וביטחות של התו הסגול התפרצות נגיף הקורונה. ציבור החוגגים נדרש שלא להתקהל ולנוע עם מסיכות פנים. בחברה לבטחון יתגברו את צוותי הפיקוח והשיטור העירוני במהלך סוף השבוע הקרוב ובמהלך כל השבוע הבא. הפרחים יפעלו החוף הים, בפארקים ובסמוך למרכזי הקניות והבילוי. הם יבצעו פעילות מניעה הכוונת תנועה וכן יבצעו פעולות של אכיפת צוו התוו הסגול ובכלל זה רישום דוחות בסך 500 שקלים כנגד מי שלא יחבוש מסכה במרחב הציבורי.
אנשי החברה לביטחון אך הונחו ותירגלו את האפשרות שבשל ריבוי מבקרים בחוף הים הם ידרשו לסגור את הכניסה לחופים.
בחברה לביטחון מדגשים כי בשל מזג האוויר השרבי לא תתאפשר הדלקת מנגלים בגנים הציבוריים וחוף הים.
ולא תתאפשר שתיית אלכוהול
על מנת לשמור על הבריאות אנו ממליצים לבלות בחברת המשפחה הגרעינית בלבד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem