כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הערכות לשביתה בספטמבר

מעל 500 עובדים לא חזרו לעבודה

ועד עובדי רשת קהילה ופנאי נערך להשבתה של הרשת בספטמבר הקרוב.

ועד העובדים במכתבו לעובדי הרשת ציין כי בפגישה עם גורמי ההסתדרות, קיבלנו גיבוי מלא מעורך הדין גיל בר טל יושב ראש הסתדרות המעו"ף להפעלת סכסוך העבודה בתחילת ספטמבר במידה וזה הצעד שיידרש.
בפגישה נוספת עם הנהלת הרשת שבה השתתפו גם יושב ראש המרחב ובעלי תפקידים נוספים בהסתדרות, הוצגה על ידי הנהלת הרשת תוכנית התייעלות עם שינויים מבניים כלליים מבלי שהוצגה תוכנית חזרת העובדים לעבודה בארגון.
הבענו מחאה על כך!
לא ייתכן שתוכנית ההתייעלות לא תתייחס לחזרת העובדים לארגון!
בנוסף, הרינו להביא לידיעתכם כי מנכ"לית הרשת נתנה הוראה בחודש יוני לעצור החזרת עובדים למערכת (למעט מקרה אחד).
מעל 500 עובדים יושבים כרגע בבית, קרוב לחצי שנה. הם מתוסכלים ומופקרים לגורלם. מביטים סביב ולא מבינים כיצד העובדים המקבילים להם בעיריית חולון ובחברת מוסדות, עובדים ללא שינוי ובמתכונת מלאה מבלי שהוצאו אף יום אחד לחל"ת.
היעדר אמון העובדים בניהול המשבר, התעלמות ההנהלה מיחסי העבודה המאורגנים ברשת, הפרת ההסכם הקיבוצי ונקיטת פעולות חד צדדיות בניגוד לו, לא מותירות לנו ברירה אלא לפנות לבית הדין לעבודה ולהיערך להשבתת הארגון בספטמבר הקרוב.

רשת קהילה ופנאי מסרה בתגובה:

באשר להודעות השונות שוועד עובדי הרשת מפיץ באמצעי התקשורת השונים:
אנו מצרים על כך שחברי הוועד משתמשים באמצעי התקשורת כבמה להתנגחות ברשת ולהטעיית ציבור העובדים, אשר לא כולו מזדהה עם דרכי פעולתו.
הנהלת הרשת לא תיגרר לכך ולא תקיים דיונים באמצעי התקשורת אלא בצורה מכבדת, פנים מול פנים, בשיתוף ובשקיפות מלאה כפי שפעלה עד היום ותמשיך לפעול כך גם בעתיד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem