כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפיטבולים האני ושפיץ מראשון לציון מחפשים בית חם

המעוניינים באימוץ יכולים ליצור קשר עם אביה פרי

הפיטבולים האני ושפיץ מראשון לציון מחפשים בית חם

לאחר שהתקבלו תלונות על החזקתם של כלבים בתנאים לא ראויים, הם הוצאו מידי בעליהם על ידי השירות הווטרינרי העירוני בעיריית ראשון לציון * כעת הם מחפשים משפחות מתאימות שיעניקו להם בית חם * ראש העירייה, רז קינסטליך: "זו חובתנו המוסרית לדאוג לבעלי החיים"

השירות הווטרינרי בעיריית ראשון לציון ממשיך לפעול למען בעלי החיים בעיר: בעקבות תלונות על זוג כלבים מגזע פיטבול המוחזקים בתנאים לא ראויים בתחנת דלק בעיר, הגיעו הווטרינר העירוני, ד"ר תומר ניסימיאן, והתברואן תומר כהן לביקורת במקום ומסרו התראה לבעלי הכלבים.

אלא שבמקום להקפיד על תנאים ראויים לכלבים, החליטו בעליהם להעביר אותם לשטח פתוח, בסמיכות לתחנת הדלק. תושבים שסיירו במקום גילו את הכלבים כשהם ללא צל וללא מים ודיווחו על כך למוקד העירוני. הפעם השירות הווטרינרי לא הסתפק באזהרה והוציא את הכלבים מידי בעליהם בהתאם לחוק.

לאחר שעברו טיפול ראשוני בכלבייה העירונית, הם מוצעים כעת לאימוץ: כלב חברותי ומסורס בשם שפיץ בן שנה וחצי, הסובל מפגיעה בגולגולת שנגרמה לו ככל הנראה כשניסה להשתחרר מהכבל שאליו נקשר; וכלבה מעוקרת בגיל דומה בשם האני. שניהם מוצעים כעת לאימוץ וממתינים למשפחה המתאימה שתהפוך לביתם החדש ותעניק להם את היחס החם שלו הם ראויים. חשוב להדגיש כי מאחר שהם מוגדרים ככלבים מגזע מסוכן, המאמצים צריכים להיות מעל גיל 18.


ראש העירייה, רז קינסטליך: "לצערנו, אנחנו נתקלים לעיתים במקרים מכמירי לב של בעלי חיים הזקוקים לחילוץ ולטיפול. אני מבקש להעביר מסר חשוב – חיות מחמד הם לא משחק, הם חלק מהמשפחה שלנו. זו חובתנו המוסרית לדאוג להם ולגלות רגישות ואנושיות כלפי בעלי החיים".

קרן דנה, מחזיקת תיק איכות הסביבה, מסרה: "אני רואה חשיבות עליונה בקידום הקשר בין האדם לבעלי החיים ובקידום ערכים של חמלה, סובלנות ועזרה לחלש. המטרה היא למצוא לכל אחד מבעלי החיים המגיעים אלינו בית חם ואוהב ולדאוג לרווחתם. אנו מחפשים להאני ושפיץ בית מאמץ כדי שייצאו לחיים חדשים מחוץ למעגל הסבל וההתעללויות. שניהם מחכים לכם בכלבייה העירונית לליטוף, חום ואהבה".

הווטרינר העירוני, ד"ר תומר ניסימיאן, הוסיף: "גידול כלבים כרוך באחריות ובחמלה, וכאשר אלו אינם בנמצא לא נהסס להתערב ולהבטיח את שלומם של חיות המחמד. שפיץ והאני ממתינים כעת למשפחה שתאמץ אותם ואני קורא לתושבי העיר לעשות מעשה אנושי ומוסרי ולזכות בחברים אמיתיים לחיים".

המעוניינים באימוץ יכולים ליצור קשר עם אביה פרי, מתאמת אימוצים, בטל': 054-7359359

צילום: דוברות עיריית ראשל"צ

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem