כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפיצוץ בראשון לציון

כל הפרטים הידועים כולל תמונות וסרטונים

פיצוץ עז ארע אמש(שלישי) בראשון לציון,פיצוץ שההדים שלו הגיעו עד בת ים וחולון.

ריכזנו עבורכם את כל מה שניתן לפרסם על הארוע.

ממשטרת ישראל נמסר כי התקבל דיווח על פיצוץ ברכב, ברחוב חיל התותחנים בראשל"צ. מהמקום פונה פצוע באורח קל. כוח משטרה במקום ונסיבות האירוע נבדקות.

מחקירה ראשונית של חבלני המשטרה עולה חשד לפיו מדובר בפיצוץ שנגרם כתוצאה ממטען חבלה. אל בית החולים וולפסון פונה מהמקום גבר כשהוא פצוע באורח קל. נהג הרכב אותר על ידי השוטרים בסמוך לזירה והוא עוכב לחקירה. הרקע לאירוע פלילי ונפתחה חקירה.

דובר מד"א, זכי הלר מסר בנוסף : שבשעה 21:18 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון, על גבר שנפצע ככה"נ במהלך פיצוץ ברכב, ברחוב חיל התותחנים בראשון לציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח וולפסון גבר כבן 50 במצב קל, עם חבלות בגפיים.


מאיחוד והצלה נמסר שצוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לנפגע יחיד כבן 40 במצב קל ברחוב חיל התותחנים בראשון לציון.

לדברי עוברי אורח נפגע נוסף (בהכרה מלאה) עזב את הזירה בכוחות עצמו

הרב מאיר אבוטבול מנהל בית משיח ברחוב הנביאים בבת ים מספר ששמע פיצוץ עז ולרגע חשבתי שהגשם הגיע. מבט קל בדיווחי מזג האוויר בטלפון הבהיר לו שלא מדובר ברעם.

קרדיט צילומים:איחוד והצלה ותעוד ראשוני

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem