כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הפיקוח על מעונות הגיל הרך

משרד הרווחה יוצא לפיילוט

הפיקוח על מעונות הגיל הרך

משרד הרווחה יוצא לפיילוט במסגרתו יקבל הפיקוח העירוני הסמכה לפיקוח על המעונות לגילאי 0-3 * בחודש שעבר שלח ראש העירייה, רז קינסטליך, מכתב לשר הרווחה ובו ביקש לקחת חלק במהלך * "חש מחויבות עצומה להגן על הפעוטות חסרי הישע" כתב קינסטליך במכתב

ראשון לציון תיקח חלק בפיילוט של משרד הרווחה לפיקוח על המעונות והמשפחתונים בגילאי 0-3.  במסגרת הפיילוט, תינתן הסמכה לפיקוח העירוני בחמש רשויות מקומיות לבדוק רישום פלילי לצוות הגן, האם הצוות עבר הדרכה של עזרה ראשונה והתנהלות בטוחה.

לפני כחודש שלח ראש העירייה, רז קינסטליך, מכתב לשר הרווחה, איציק שמולי, וביקש שראשון לציון תיקח חלק במהלך. "בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה ניכרת במקרי ההתעללות. אני כראש עירייה חש מחויבות עצומה להגן על פעוטות חסרי הישע. אנחנו שמחים להיות שותפים למהלך".

בראשון לציון יש על פי ההערכות כ-500 מסגרות של מעונות יום ועל פי מרשם האוכלוסין רשומים כ-11,000 פעוטות בגילאי 0-3. כבר לפני שנתיים התקינה החברה העירונית מצלמות בכל מעונות היום. בתחילת השנה פנה ראש העירייה לתושבי העיר והמליץ להורים לדרוש מצלמות בגן בהתאם לחוק.


שר הרווחה, איציק שמולי, הודה לראש העירייה על ההירתמות וכתב: "אני מעריך את פנייתך, אני רואה חשיבות רבה בשיתוף פעולה עם הרשויות המקומיות. במסגרת הפיילוט יקבל הפיקוח העירוני כלי נוסף והסמכה נוספת בארגז בכלים הכללי שלו".

מנגד בערים אחרות כמו בחולון רוצים להצטרף למהלך בינהם ד"ר קרן גונן חברת המועצה שקראה לראש עיריית חולון מוטי ששון:

התעללות בפעוטות חסרי ישע היא פשע מתועב ובלתי נסלח!

שר הרווחה, איציק שמולי קורא לרשויות המקומיות להצטרף לפיילוט מיוחד להגברת האכיפה ולעבות את מערך הפיקוח במעונות היום והגנים.

אני קוראת מכאן למר מוטי ששון להצטרף לרשויות אחרות כמו ראשון לציון ופתח תקווה על מנת לנקות את העיר מפגע רע זה ולהשקיע במערך האכיפה למניעת התעללות ופגיעה כלשהיא בגיל הרך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem