כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הצפות בגוש דן וחילוץ אדם בצומת חולון

מדוברות כיבוי אש מחוז דן נמסר:
לוחמי האש ממחוז דן נקראו במהלך השבת לאירועי חילוץ מרכבים עקב הצפות שפקדו את המחוז בחסות מזג האוויר הקיצוני.
לוחמי האש מתחנה אזורית חולון פעלו לחילוץ נהגת שרכבה הוצף בצומת חולון, מצ"ב סרטון שהועבר ברשת בו רואים צוות לוחמי האש בפיקודו של רס"ר ערן ריקצר פועלים לחילוצה.
מבקשת להימנע מלהגיע לאיזורי הצפה ולהשתדל שלא לחצות איזורים מוצפים.
מדוברות מד"א נמסר: התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב איילון 2 רכבים ששקעו בהצפה בצומת חולון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב אישה כבת 60 במצב קל עם סימני פגיעת קור לאחר שחולצה מהרכב ע"י לוחמי האש. אישה וצעיר שחולצו מהרכב השני נבדקו במקום ולא נזקקו לפינוי לבית החולים. נדב

*חובשת בכירה במד"א טל אללוף-מרמלשטיין סיפרה:* "כשחלפתי עם האמבולנס סמוך לצומת חולון אזרחים סימנו לי לעצור והובילו אותי למקום שממנו ראיתי 2 רכבים עם נוסעים שלכודים בהצפה. לוחמי האש שהגיעו למקום חילצו את נוסעי הרכב והעבירו אותם אלינו לבדיקות רפואיות, הם היו רטובים וסבלו מסימני פגיעת קור קלה. 2 מנוסעי אחד הרכבים, אישה וצעיר לא נזקקו לפינוי לבית החולים ואישה כבת 60 שהייתה ברכב השני פונתה במצב קל להמשך טיפול בבית החולים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem