כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקורונה הייתה טריגר לשינוי המצב

ההליך יבחן במשך שנה

בשבועות האחרונים התנהלה מחאה של הנהגת ההורים בחולון תחת הכותרת ילדי חולון אינם שקופים.

בתאל בן דוד יושבת ראש הנהגת ההורים בחולון טענה שלפני מספר שבועות יצא מנהל החינוך בהחלטה חד צדדית בביטול רוב מגמות על אזורי מלבד וכן על צימצום אפשרויות הבחירה של ילדי חולון.

אמש התקיימה ישיבת מועצת העיר וחבר המועצה שי קינן העלה שאילתה בנושא וטען שנושאי חינוך חייבים להיות תחת דיון עינייני

שי קינן שאל מה השיקולים לביטול המגמות ולעומת זאת ראש העיר השיב שהשיקולים היו עיניינים ומיקצועיים.

ראש העיר השיב שנעשה דיון מקצועי ומעמיק.התוכנית הוצגה לועד ההורים שתמך בנושא ולאחר מספר ימים חזר בו.קולם נשמע וגם קולם של גורמי המקצוע.


לאחר מכן נשאה דברים אראלה קידר ראש מנהל החינוך בעיר.

אריאלה קידר טענה שזה לא סוד שרצף הלמידה נפגע בשנה האחרונה ולכן החלטנו להפסיק את הטרפת סביב המיבחנים בעיר בשעה שיש קורונה .

ישבנו ובנינו מבחנים שמקבלים אופי שונה התהליך בבחינה ואם צריך הוא ישונה שוב ,הקורונה הייתה טריגר לשינוי המצב הקיים.

ראש העיר טען שהיה ערב שנמשך עד עשר בשידור חי שסמוך אלי התקיימה הפגנה של הורים,לא צימצנו אף מגמה כולם נשארו כאופציה ומפתחו מרחבי מצוינות וכן הוסף תקציב למנהל החינוך השנה.

בכל בית ספר נשארו אותם מגמות בכלל אין מגמות בחטיבות הביניים אלא התמחות בנושאים שונים.

בתאל בן דור יור הנהגת ההורים בחולון מוסרת בתגובה:אנחנו לא היינו חלק מהתהליך ומההחלטה הזו. בנוסף, מנהל החינוך ממשיך לכאורה ושם את ילדי והורי חולון כרעש רקע. עצוב שככה הרשות מאפשרת למנהל החינוך לא לראות אותנו ההורים .אנחנו הורים אך גם תושבי העיר ומגיע לנו מענה. ואמפתיה, בעיקר בתקופה שכזו. אנחנו לא בדיקטטורה.
הנהגת הורים מביאה את הקולות מהשטח ואם ראשי הרשות היו מכבדים את התושבים ולרגע יוצאים מאזור הנוחות, מתבוננים ומבינים שמבחינתם זו החלטה אך מבחינתנו זו גזרה על עתיד הילדים האומללים האלו!! מנהל החינוך עדיין לא יודע מה נכון לילדים, כי התוכנית בבחינה ועוד שנה יגיעו להחלטה האם זה היה נכון, ואני שואלת- האם זאת תקופה לקיים רולטה ?
התקופה הכי מאתגרת ולא ברורה. הילדים אומללים ולחוצים, ובמקום להרגיע, מייצרים היסטריה בעיר.
מי שחושב שהילדים לא ייבחנו טועה טעות מרה-איך יסווגו אותם לכיתות בתוך בתי הספר? אני מבקשת ממנהל החינוך לעשות חשיבה מחודשת ולשקול לגנוז את ההחלטה /גזרה האומללה הזו לא רוצים להיווכח שמחזור שלם היה שפני מעבדה

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem