כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקלה בארנונה בימי הקורונה בחולון

הקלה בארנונה בימי הקורונה בחולון

הקלה בארנונה בימי הקורונה

עיריית חולון מעניקה פטור מארנונה לעסקים ל-3 חודשים

מהלך זה מצטרף לדחיית משלוח אגרות השילוט השנתיות לבעלי העסקים ולדחיית תשלום דמי הזיכיון לעירייה לחברות פרסום החוצות

לרגל המצב: עיריית חולון פועלת למתן פטור מתשלומי ארנונה למגזר העסקי שנקלע לקשיים כלכליים בעקבות משבר הקורונה על מנת לסייע לבעלי העסקים. הפטור יינתן לשלושה חודשים, לתקופה שמיום 1 במרץ 2020 עד 31 במאי 2020 בשיעור של 100 אחוז.

ההנחה תינתן לסוגי העסקים שיעמדו בקריטריונים שנקבעו בתקנות שפורסמו בתאריך 21.4.2020 כגון


משרדים, תעשייה, שירותים, מסחר, בתי מלאכה ועוד.

העסקים שאינם זכאים לפטור מפורטים בתקנות וכוללים, בין היתר, בנקים וחברות ביטוח, מקומות למכירת מזון, בתי מרקחת, חנויות אופטיקה, נכסי מדינה, קופות חולים, חברות ממשלתיות ועוד והכל כפוף לאמור בתקנות ההסדרים במשק המדינה (הנחה מארנונה), תיקון מס' 2, התש"ף- 2020.

 על מנת להקל על בעלי העסקים הזכאים, הפטור יעודכן באופן אוטומטי באמצעות זיכוי חשבון הארנונה   בגין חודשים מרץ, אפריל ומאי. על  עסקים זכאים ששילמו מראש ארנונה בעבור כל שנת 2020 או ששילמו את החודשים מרץ ואפריל ומעוניינים לקבל החזר לחשבון הבנק שלהם, למלא טופס בקשת החזר באתר העיריה. במקרה של אי בקשת החזר תקוזז יתרת הזכות כנגד חיובים עתידיים.

 יודגש, כי בהתאם להוראות התקנות, זכאי להנחה שלא יפרע  את חיובי הארנונה לשנת 2020 במלואם  עד ליום 31.12.2020 תהיה הנחה זו בטלה.

מהלך זה מצטרף לפעולות נוספות שעשתה העירייה למען בעלי העסקים כמו דחיית משלוח אגרות השילוט השנתיות ודחיית תשלום דמי הזיכיון לחברות פרסום החוצות הפועלות בעיר.

מוטי ששון, ראש העיר: " זוהי בשורה גדולה לעסקים בעיר המתמודדים בימים אלו עם משבר כלכלי קשה. עיריית חולון תמשיך לפעול למען העסקים בעיר בכל דרך כדי לעבור את התקופה הקשה הזאת.

כולי תקווה שימים קשים אלה יחלפו במהרה ונוכל לחזור לשגרה שחסרה לכולנו". 

מסיעת הצעירים נמסר:

אנו שמחים לראות שראש העיר הגיב ונענה לדרישתנו להוציא לפועל את צו החירום המאפשר מתן פטור מארנונה לעסקים ל-3 חודשים.
זהו צעד אחד שיכול להקל על חלק גדול מהעסקים בעיר.
על אף הסיכון הבריאותי הכרוך בהתקהלות שעלול לצאת לצפות בזיקוקים ועל אף הקריאה הציבורית שיחסוך זאת השנה, מופע הזיקוקים עוד לא בוטל.
זה הזמן לעשות עוד צעד לטובת הציבור בזמנים אלו, ולהפנות את התקציב למקומות אשר יקלו על עוד תושבים בעיר.

צילום: עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem