כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הקמפיין של הורי הגן

ילדנו לא הפקר!

הורי הגן שהצוות שלו חשוד בהתעללות בילדים יוצאים בקמפיין לגיוס המונים ואומרים:

ילדנו לא הפקר! אל תשארו אדישים וקחו חלק בהגנה על היקרים לנו מכל

תמיכתכם, אפילו בצורת סכום זעום, תעשה את ההבדל.

הילדים שלנו נשלחו כל בוקר לגן שחשבנו שהוא המקום הטוב והבטוח ביותר עבורם.

האשליה הזו התנפצה לנו בפרצוף – שלחנו אותם יום אחרי יום לגיהנום.


אחרי התעללויות נפשיות ופיזיות מצד צוות הגן, קיבלנו ילדים מפוחדים, שחטפו מכות וצעקות על לא עוול בכפם, ילדים שצריכים להתמודד כעת עם בעיות נפשיות וטיפולים ומאבק משפטי של כולנו שמטרתו להוציא את האמת לאור ולשנות את המציאות כפי שהיא בגנים היום.

אנחנו רוצים למצות את הדין עם הפושעות המתעללות, לאפשר לכל הורה לאתר את המקרים הקיימים ולמנוע את המקרה הבא! המאבק הוא לא רק עבור ילדנו, הוא זעקת כל ילדי ישראל.

הכסף שנגייס בזכותכם יעזור לנו לשנות מציאות עגומה:

• טיפול וליווי מקצועי לילדים

אנו ההורים מתמודדים יום יום עם ההשלכות של המקרה, בין היתר הוצאות כספיות מרובות לצורך טיפולים מקצועים לילדנו שחלקם אף אובחנו בעלי פוסט טראומה.

• מאבק משפטי – פלילי ואזרחי

שילמנו עד כה עשרות אלפי שקלים לעורך דין לליווי משפטי בהליך הפלילי ונותרו לנו הוצאות הנדרשות על מנת להתחיל בהליך אזרחי נגד צוות הגן. זהו תקדים שכן לרוב מחכים לסיום המשפט הפלילי, אנו לא נמתין כדי לגרום למפלצות המרושעות האלו לשלם!

• מאבק במניעת המקרה הבא

עד כה נפגשנו עם חברי כנסת, השר איציק שמולי, השר בני גנץ וחברי מועצה של עיריית חולון, עיריית רמלה ועוד. הפגישות שקיימנו הובילו לאכיפה קפדנית ומידית על הגנים באמצעות עשרות מפקחים בכל הארץ, דרישה של השר איציק שמולי לשנות את חוק המצלמות שיאפשר למפקחים של המשרד ופקחים של הרשויות המקומיות לצפות במתרחש בגן בכל רגע נתון, בנוסף אנו הורי הגן הובלנו להחלטה בעיריית חולון לסבסד את המצלמות בגני רשת קהילה ופנאי אשר מוחזקת ע״י העירייה.
בואו נביא ביחד למציאות אחרת!

לתרומות יש ללחוץ על הקישור כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem