כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

הרצאה בזום ביוזמת אילנית הרוש

הרצאה בנושא חוסן נפשי

בתאריך 24 בנובמבר, יום שלישי, תיערך ב-Zoom הרצאה בנושא חוסן נפשי, ביוזמת חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור אילנית הרוש.

"בתקופה כמו זו, שמירה על החוסן הנפשי חשובה לנו במיוחד. איך אנחנו יכולים לפתח את החוסן הנפשי שלנו בתקופה כל כך מורכבת? אנחנו שואלים את השאלות האלה כל הזמן בתקופה האחרונה", אומרת הרוש.

את ההרצאה, "חוזקות כבסיס לפיתוח חוסן נפשי", תעביר מירי פפו, בעלים ושותפה בחברת "שורשים", יועצת ארגונית ומנחת קבוצות בעלת תואר שני, מומחית בתחום הפסיכולוגיה החיובית וחוזקות הפרט.

הרוש מספרת כי בהרצאה תציע פפו מגוון רחב של כלים יישומיים לשמירה על החוסן הנפשי וכלים לכל אחד מהמשתתפים לבחון את החוזקות והחולשות שלו. ההרצאה תיערך ב-Zoom בשעה 19:00.

"תודה לראש העירייה רז קינסטליך על תמיכתו בחוסן הנפשי של התושבים בתקופה לא פשוטה זו", אומרת הרוש, ומודה גם לשותפתה להובלת הפרויקטים בנושא, ראש אגף קיימות וסביבה מירב שבתאי-בלחסן.


קישור להרצאה (סיסמת כניסה: 123456):
https://us02web.zoom.us/j/86328877492?pwd=L2pXQk1MMm03K0RQaFpIMG1hQURGdz09

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem