כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התינוקות הראשונים לשנת 2021

מזל טוב לתינוקות הראשונים שנולדו בבתי החולים וולפסון ושמיר(אסף הרופא)

הילד הראשון של המרכז הרפואי שמיר(אסף הרופא) לשנת 2021!
מזל טוב לליאל (18) ודניאל (20) וזטאו מלוד אשר קצת אחרי חצות (0:21) נולד בנם הבכור במשקל 3.24 בעזרת המיילדת דקלה בין אליהו:

ההורים מוסרים "אנו נרגשים מאוד לקבל את השנה האזרחית החדשה כמשפחה טרייה. תודה לאל שהכל עבר בשלום, בזכות הצוות המקצועי והמסור של המרכז הרפואי שמיר. תודה מיוחדת לדקלה המיילדת המקסימה אשר הייתה לנו לעזר רב וסייעה בכל מה שנדרש. אתמול בערב שהגענו לכאן היא קבלה את פנינו והבטיחה לנו שהכל יהיה בסדר והנה עברו 24 שעות כאן, אחרי המתנה וצירים וזכינו שדקלה היא זו שתיילד אותנו בפתחה של 2021.
זו התרגשות גדולה ותחושה של התחדשות באוויר, אנו מקווים שהשנה האזרחית החדשה תביא איתה בריאות ובשורות טובות לכל עם ישראל, סיימנו את 2020 כזוג ופתחנו את 2021 כמשפחה חדשה קטנה ומאושרת " ציינו בני הזוג וזטאו בהתרגשות גדולה.

ובין לידה אחת לשניה, עם כניסת השנה האזרחית החדשה, התאסף צוות חדר לידה של המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא לחגוג את כניסה של השנה החדשה : לבריאות, להצלחה ולנצחון על הקורונה…

שנה אזרחית טובה מהמרכז הרפואי וולפסון. שם פתחו את השנה בהתרגשות עם היולדת הראשונה של 2021, חנה ברזל מבת ים, אשר ילדה הלילה בשעה טובה בת רביעית במשקל 3.050 ק"ג. מזל טוב!
בתמונה, חנה ביחד עם המיילדת , רויטל גפני.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem