כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התלמידים חוזרים ללימודים

המתווה המלא לחזרה ללימודים

החל מיום ראשון הקרוב תלמידי א-ד חוזרים ללימודים ואירגוני ותנועות הנוער חוזרים לפעילות

בפעם השנייה שלום כיתה א- בהתאם למתווה שנקבע ע"י המדינה, תלמידי כיתות א'-ד' בחולון יחזרו ללמוד בבתי ספר ביום ראשון הקרוב, 1.11.20. מדובר במתווה שיהיה תקף לשבועיים ולאחר מכן ייבחן מחדש על ידי מקבלי ההחלטות.

הלימודים בכיתות א'-ב' יתקיימו 5 ימים בשבוע כאשר 3 ימים מתוכם יתקיימו בבתי הספר ובשאר הימים בלמידה מרחוק – בחלוקה של כל כיתה לשתי קבוצות.

כיתות ג'-ד' יחזרו לבתי הספר ל-5 ימים בשבוע וילמדו בקפסולות של עד 18 תלמידים, בתמיכה של עוזרי חינוך.

תלמידי כיתות ה'-ו' ימשיכו ללמוד מרחוק כאשר למידה זו תיתמך ע"י  מפגשים חברתיים – רגשיים – הפגתיים  עם המורים וצוותי החינוך בקבוצות של עד 15 תלמידים במרחב הפתוח בשטח בית הספר.


במינהל החינוך העירוני יאפשרו למנהלי בתי הספר לפתח מודלים שונים ללמידה ולפעילות בהתאם לעקרונות שנקבעו.

במקביל, החליט ראש העיר מוטי ששון לקבל את המלצת ראש מינהל החינוך אריאלה קידר ולהחזיר לפעילות גם את התנועות וארגוני הנוער שפועלים בעיר. ההחלטה התקבלה מתוך הבנה, שהילדים ובני הנוער זקוקים לתקשורת בין אישית ולתהליכי חיברות וכי חייבים למלא את החוסר ולהעניק להם  חוויה חברתית משלימה שיוצאת מגבולות המסך. החזרה לפעילות תיעשה תוך שמירה על הכללים ועל פי מתווה משרד הבריאות בקבוצות קטנות של עד 20 בשטח פתוח ו- 10 במבנה.   

בעיר חולון פועלות 7 תנועות נוער, 11 ארגוני נוער ותנועת נוער עירוני הכוללים למעלה מ- 6,000 ילדים ובני נוער מכלל בתי הספר. יצוין, כי בכל התקופה האחרונה לקחו בני הנוער בתנועות ובארגונים חלק נכבד בהתנדבויות בעיר, כגון: איסוף מזון, הסברה לתושבים על ההנחיות, שיחות עם קשישים, סיוע במועדוניות לילדי הצוותים הרפואיים וצוותי החינוך, פעילויות הפגה לתושבים ולבני נוער וילדים מבודדים ועוד.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem