כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

התפרצות קורונה בבית בלב בבת ים

קורונה-לאחר ההתפרצות בבית אבות משען בחולון היום עוד התפרצות בבית בלב בבת ים

לאחר שנודע שאחד העובדים בבית האבות משען בחולון נדבק בנגיף הקורונה היום נודע כי גם בבית האבות בית בלב בבת ים ארעה הדבקה בנגיף הקורונה

למערכת נודע כי התגלו לפחות 3 מקרי הידבקות כאשר בשנים מהמקרים מדובר על מטופלות במקום והמקרה השלישי הוא של עובדת צוות רפואי

למערכת נודע כי נוצרה בהלה בקרה העובדים מחשש שהם גם נדבקו בנגיף וכדי לנסות להרגיע את הרוחות נודע כי כרגע כל העובדים והמטופלים התבקשו להשאר במקומם כדי לא ליצור הדבקות נוספות וכן נשלחה בקשה למשרד הבריאות בקשה לביצוע בדיקות קורונה לכל העובדים והמטופלים.

מרשת בית בלב נמסר:

3 מקרים של קרונה אובחנו הלילה בבית החולים השיקומי בית בלב בבת ים. מדובר בשתי מטופלות במחלקה. אחת ככול הנראה נדבקה בעת שהייתה בבדיקות מחוץ לבית בלב, יחד עם בתה שאובחנה גם היא כחולה. בנוסף, אובחנה גם עובדת המטבחון המחלקתי.
חשוב לציין ששתי המטופלות, הופנו למיון אתמול וכן שעובדת המטבחון נמצאת בביתה.


ההנהלה עדכנה מייד את משרד הבריאות והחליטה לנקוט לאלתר בצעדים של זהירות מונעת:
הוחלט שכל המטופלים יישארו בחדריהם ולא יבואו במגע עם מטופלים אחרים והצוות עוטה מיגון על פי הנחיות משרד הבריאות, על מנת להמשיך ולהעניק טיפול רפואי מיטבי תוך הגנה מרבית על המטופלים ועל הצוות הרפואי.

בשל התגלות המקרים, הנהלת בית בלב פנתה למשרד הבריאות בבקשה לבצע בדיקות לאיתור נגיף הקורונה בקרב כל העובדים וכל המטופלים במחלקה. הבקשה בבדיקה של משרד הבריאות כאשר בית בלב נערכת לביצוע הבדיקות ברגע שיאושרו עיי משרד הבריאות.

חשוב להדגיש שנכון לרגע זה אין מטופלים או עובדים נוספים שגילו סימפטומים של המחלה.

הנהלת בית בלב עדכנה בשעות הלילה ובשעות הבוקר המוקדמות, את משפחות המאושפזים במחלקה, ותמשיך לשמור על קשר רציף ושקוף עם המשפחות.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem