כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

ואהבת לרעך גם אם הוא לא חושב כמוך

מה חושבים תושבי חולון על חודש הגאווה

לקראת חודש הגאווה המתקיים בחולון לא כל התושבים מקבלים זאת בברכה.

משיחות ומיילים שהגיעו למערכת הציבור החולוני לא מקבל בברכה את חודש הגאווה,לדעתם חודש הוא זמן ארוך מידי והיחצנות של כל הנושא מוגזמת לדעתם.

על דבר אחד כולם הסכימו אין ליצור את הרושם כאילו דתיים ושומרי מסורת שונאים הומואים או לסביות,הבעייה העיקרית אותם הם רואים היא, שלנו דת אחת והם סוטים מדרך זו ועלינו להשיבם לדרך הנכונה בדרכי נועם ולא בשנאה

אב מאחד בתי הספר בעיר אומר לנו אני לא מבין באיזה זכות מביאים לבתי הספר את ההומואים והלסביות עם כל הכבוד למדינה אני לא מביא את ילדי לבית הספר כדי שילמדו איך הם חיים .אני מכבד את אורחות החיים שלהם אך שהם יחיו שם ולא יביאו את דרך החיים שלהם למערכת החינוך אני לא מעוניין שהילד שלי יושפע מכך.

הרב מאיר אבוטבול אומר :ואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה. אך לא מדובר באהבה האסורה על פי תורה כנאמר בספר ויקרא: "וְאֶת זָכָר לֹא תִשְׁכַּב מִשְׁכְּבֵי אִשָּׁה תּוֹעֵבָה הִיא" (ויקרא, י"ח, כ"ב).


אלא בהתנהגות שלנו כלפי חברינו שנאהב אותם כפי שאנחנו אוהבים את עצמנו כמו שכתוב מה ששנוא עליך אל תעשה לחברייך.

עיריית חולון "הנאורה". הכריזה כי בשבוע "הגאווה", יסתובבו נציגי הקהילה הלהטבית בבתי הספר ויספרו על "יחסיהם המיוחדים". דבר שהדעת איננה יכולה לסבול.

הרבנים כבר הכריזו כי איש הירא השם שלא ישלח את ילדיו בשבוע זה לבית הספר כדי שלא יחשפו לתכנים המנוגדים לדעת התורה.

עם כל הסלידה ממעשיהם אנחנו כן מחוייבים להסביר להם פנים ולא להרחיק אותם במעשי שיפלות וכעס חלילה. כי פה נכנסת האימרה ואהבת לרעך כמוך במשנה תוקף, כדי להבין שדרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום.

אם שבתה מסיימת השנה את לימודיה אומרת למערכת אנחנו בבית חינכנו את ילדינו לחינוך מסורתי אני לא מבינה מדוע אנו צריכים לראות את הדגלים שלהם וספסלים צבועים בצבעי גאווה אם דתיים היו עושים זאת אז הייתה קמה מהומת אלוהים.

צילום:עיריית חולון

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem