כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

זה מה שעבר על ילדי הגנים

ילדים חיכו בחום של 40 מעלות 45 דקות להסעה

כ-40,000 תלמידים פתחו בחולון את שנת הלימודים תשפ"א פתחו השבוע את מערכת החינוך בחולון.

לחלק מילדי הגנים בעיר לא היה נעים לבוא לגן בלשון המעטה.

הורי גן אפיקים טוענים:איך יכול להיות שגן חדש פותח ככה את שנת הלימודים,איך יכול להיות שילדים מגיעים לגן פעם ראשונה בגילאי שלוש ,ילדים "ששמים הכל בפה"מקבלים חצר מוזנחת,חצר שלא החליפו בה את החול,וגדר חשופה שכל מי שרוצה יכול להסתכל,הזוהמה בגן רבה לא ברור איך אישרו לפתוח את הגן?

בגן דרורים ובגן נוריה תחזוקת הגן הייתה יחסית סבירה אך סאגת הסעות הילדים שוב חזרה. לדברי ההורים אין שנה שהם לא עוברים את הסיוט של ההסעות.

אלא שהפעם נשבר שיא וזאת בשעה שילדי הגן חיכו 45 דקות בחום של 40 מעלות וזאת מכיוון שההסעה לא הגיעה .


המחזה לא היה נעים שהגענו אומרים ההורים לראות את הילד עומד על המדרכה שהתיקים לידו ומלווה שלא תידרכו אותה כמו שצריך,כולם נוטפי זיעה עם פרצופים מאדימים.

למה ילדים בני ארבע וחמש צריכים לסבול כך ?למה אף אחד לא נותן על כך את הדין?כולם מתנערים מאחריות שכל צד מגלגל את האשמה לשני.

כל מה שהולך במערכת ההסעות של עיריית חולון זו הפקרות אנחנו לא נעבור על כך לסדר היום די זה נמאס אם היה קורה אסון מי היה נותן את הדין על כך?למי יש לב להשאיר ילדים כך בחוץ במשך זמן כה ארוך?

להלן תגובת העירייה:

אתמול היה היום השני להסעות, אשר עדיין נבחנות עפ"י המצב בשטח. אכן חלה תקלה שגרמה לאיחור בהגעה לגן בעיקר בשל עיכוב בפיזור תלמידי בי"ס בן גוריון (קו שפועל לפני הגעתו לגן).

התקלה מטופלת כעת וכבר מתבצע שינוי במסלולים על מנת לעמוד בזמנים.

עוד נבדקת הטענה מול צוות הגן לגבי הוצאת הילדים מחוץ לכותלי הגן עוד בטרם הגעת ההסעה ויופקו הלקחים מכך.

לגבי גן אפיקים – התבצע סיור בגן לפני פתיחת שנת הלימודים ונושאים שהועלו לטיפול בוצעו על ידי אנשי התחזוקה. לא התקבלו מאז פניות/קריאות אחרות במוקד התקלות לגבי הגן.
בעקבות הפנייה, יבוצע סיור נוסף על מנת לבדוק מול צוות הגן אם קיימות דרישות חדשות לטיפול.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem