כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חברת HOT יצאה בהבהרה לציבור

החברה לוקחת אחריות ומתנצלת

בעקבות פרסומים שונים בהם נטען שחברת HOT דרשה מהדיירים שהתגוררו במבנה שקרס ברחוב סרלין בחולון את הציוד השייך לחברת HOT.

חברת HOT יצאה בהבהרה לציבור.

הוט תאפשר לדיירים שמתפנים מבתיהם בשל חשש מקריסה לצרוך ללא תשלום תכני טלוויזיה ללא הגבלה באמצעות חבילת סלולר חינם.

אתמול האזנו בהוט להקלטות כל השיחות שהגיעו למוקדי השירות מדיירים בחולון, כאלה שהבניין שלהם קרס או שנאלצו להתפנות מבניינים סמוכים. מהשיחות עולה, כי מדובר בקצר מתמשך בתקשורת ועל כך אנו לוקחים אחריות ומתנצלים. בחלק מהשיחות, נציגי השירות לא הבינו שגם דיירים שהבניין שלהם לא קרס, חייבים היו להתפנות מדירותיהם.

ברור לכל, שאין ולא היתה לנו כוונה לחייב שום לקוח שאינו מסוגל לגור בביתו – לא על השירות ולא על הציוד. אם הובן אחרת – אנו מתנצלים ולוקחים אחריות.


לקוחותינו בחולון, או בערים אחרות בארץ, שנאלצים להתפנות מבתיהם בשל הוראות הרשויות, יוכלו להמשיך ולצרוך תכנים של הוט ללא תשלום, עד שישובו לבתיהם, באמצעות אפליקציית next של הוט במכשיר הסלולר שלהם.

בנוסף, הם יקבלו מנוי חינם להוט מובייל, כדי שיוכלו לצרוך את התוכן בסלולר ללא הגבלה.נציגי החברה נמצאים בקשר עם דיירי הבניין שקרס ועם לקוחות נוספים מבניינים ברחבי הארץ שפונו בעקבות חשש לקריסה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem