כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חג עצוב בבית החולים וולפסון

2 נפטרים ומשפחה שנדבקה בקורונה בוולפסון

חג לא פשוט עבר על בית החולים וולפסון כאשר בתחילת החג הובא תינוק חולה בקורונה שמאוחר יותר הסתבר שגם הוריו נדבקו במחלה ,ובצאת החג שתי חולים נוספים נפטרו בבית החולים ומניין החולים שנפטרו מהקורונה בבית החולים וולפסון עומד על 12 נפטרים.

בערב החג הובא תינוק בן 8 ימים מבית שמש, שנולד בהדסה הר הצופים, לבית החולים וולפסון לטיפול, בשל חום.

לאחר סדרת בדיקות התינוק נבדק ונמצא חיובי לקורונה. בזכות מיומנות ועירנות הצוות המטפל התינוק הושם בבידוד מרגע קבלתו ועד לאבחנה.

מבית החולים נמסר כי מצב התינוק טוב והוא נמצא בהשגחה מקצועית צמודה של רופאי ילדים ומומחיות במחלות זיהומיות.

בתחילה האם, שלא סבלה מסימפטומים, עברה בדיקה לקורונה כאשר בהדסה היא נמצאה שלילית לנגיף בבדיקה שעברה , בינתיים היא שהתה עם בנה במחלקה מבודדת ומיוחדת שהוכנה מבעוד מועד לקליטת משפחות וילדים קטנים. בצאת החג הגיעו התשובות ומבית חולים וולפסון נמסר שהורי התינוק בן 8 הימים שהובא לבית החולים ואובחן כחיובי לקורונה – נמצאו אף הם חיוביים לקורונה. הם במצב קל, מאושפזים יחד במחלקה מבודדת ומותאמת לטיפול בקורונה למשפחות וילדים, ונמצאים בהשגחת צוות רפואי ייעודי למחלקה זו.


בצאת החג יצא בית החולים וולפסון בהודעה מצערת על 2 נפטרים נוספים בזו הלשון:

בן 84 מבית האבות 'בית בלב', סבל ממחלות רקע מרובות, נפטר לאחר שאושפז במצב קשה מאד, בית החולים נלחם על חייו.

בת 70 מבית האבות 'בית אבי', עם מחלות רקע מרובות, נפטרה לאחר שאושפזה במצב קשה מאד, בית החולים נלחם על חייה.

בית החולים, שממוקם בלב אוכלוסיה מבוגרת ושורה של בתי אבות, מתמודד מקרוב עם משבר בתי האבות והגעת מטופלים במצב קשה מאוד, כשברקע מחלות נוספות, לאחר הדבקות במוסדות.
אנו משתתפים בצער המשפחות.

נכון לערב החג זהו הדיווח העדכני על מצבת החולים בבית החולים

20 חולי קורונה מאושפזים כעת בביה"ח וולפסון, ביניהם
6 חולים מונשמים המוגדרים במצב קשה, 5 במצב בינוני
והיתר במצב קל.

עד כה 2 מטופלים החלימו ושוחררו לביתם, ואילו מצבם של 27 חולי קורונה אשר אושפזו בביה"ח מתחילת התקופה השתפר באופן ניכר, עד כדי העברתם להמשך טיפול בבתי מלון.

כמו כן, הבוקר ניתן לדווח כי השתפר באופן ניכר מצבו של חולה דיאליזה הסובל ממחלות רקע – אשר אושפז בביה"ח וולפסון לפני כשלושה שבועות.
לפי בדיקות אחרונות, ניתן לדווח כי הוא החלים מווירוס הקורונה.

מנכ"לית המרכז הרפואי וולפסון, ד"ר ענת אנגל, מציינת כי "אנו נכנסים כבר כעת לשלב השלישי של ההיערכות לטיפול בחולי קורונה בביה"ח, כאשר בימים אלה מתבצע מעבר הדרגתי של מחלקת הילדים שלנו לבנין ביה"ח החדש לילדים, ובמרחב אשר מתפנה אנו ערוכים להקים במהירות מחלקות נוספות לטיפול בחולי קורונה".

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem