כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדש בוולפסון יעוץ רפואי דרך הטלפון ובווטסאפ

באגף הנשים והיולדות ובמערך העיניים במרכז הרפואי וולפסון זמינים עבורכם לייעוץ מרחוק דרך הטלפון ובוואטסאפ - ללא תשלום

הרופאים והרופאות באגף הנשים והיולדות ובמערך העיניים במרכז הרפואי וולפסון זמינים עבורכם לייעוץ מרחוק דרך הטלפון ובוואטסאפ – ללא תשלום

בימים אלה של חוסר וודאות, במטרה להקל על הציבור ועל הזקוקים לייעוץ מרפאתי – בכל תחומי הרפואה,
המרכז הרפואי וולפסון מכריז היום על פתיחת מוקד לייעוץ טלפוני ובשיחת וואטסאפ. השירות ללא תשלום – ובמסגרתו בשלב ראשון יעניקו מענה מיטב המומחים והמומחיות שלנו, בתחומים של רפואת נשים ויולדות ורפואת עיניים.

פרופ' גיא קליינמן, מנהל מערך העיניים בביה"ח:
"אנחנו מחוייבים לדאוג למטופלים שלנו וגם לכלל האוכלוסייה בימים אלו של בידוד חברתי וחוסר יכולת להגיע לבדיקה. שימוש באמצעים דיגטלים כגון כגון הודעות ואטסאפ יכול לפתור את הבעיה בחלק מהמקרים להוריד לחצים ולהביא לבדיקה רק את מי שבאמת ובתמים זקוק לה באופן דחוף".

ד"ר ערן ויינר, מנהל השירות לרפואת אם ועובר, במרפאה בניהולה של ד"ר ג'וליה ברדה:
"במסגרת מרפאת הריון בסיכון היינו ערוכים עוד טרם משבר הקורונה לבצע ביקורים ללא נוכחות המטופלת באמצעות שיחת וידאו. המצב הנוכחי האיץ משמעותית את התהליך. בעוד שבמקור תכננו שכ -20 אחוז מהביקורים יבוצעו דיגיטלית, במציאות הנוכחית הרחבנו את ההגדרות ואנו מסוגלים לצמצם את הביקורים הפרונטליים למינימום ולקיים כ- 70 אחוז מהביקורים ללא נוכחות פיזית. הביקור הדיגיטלי מאפשר לראות את המטופלת בוידאו, להרגיעה, להשרות בה בטחון ולהתרשם ממצבה הכללי וממצב העובר ולעבור ביחד על בדיקות שבצעה בקופת החולים.
הפתרון כמובן אינו מושלם ומצבים מורכבים המצריכים בדיקה פיזית של המטופלת ובדיקות לעובר כגון מוניטור ואולטרסאונד – עדיין חייבים להתבצע פיזית במקום״.

פרטי הקשר של המרפאות הנ"ל מפורטים באתר האינטרנט שלנו, בלינק הבא:מרכז רפואי וולפסון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem