כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חדש: מועדון אימהות בראשון לציון

סדנאות וליווי עבור האימהות

המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון בשיתוף "אם לאם בקהילה" וארגון "מניפה" השיקו השבוע את המועדון * מטרת המפגשים: לסייע, להנחות, להכווין ולהעניק לאימא הטרייה ביטחון וכלים בצעדיה הראשונים * ההשתתפות ללא תשלום

מועדון חדש נפתח בעיר. המשרד לקידום מעמד הנשים בעיריית ראשון לציון, בשיתוף "אם לאם בקהילה" וארגון "מניפה", השיקו השבוע מועדון האימהות. מדובר במועדון חברתי  המהווה מרחב לתמיכה ולצמיחה משותפת לאימהות לאחר לידה. ההשתתפות ללא תשלום אבל כפופה להרשמה במשרד לקידום מעמד האישה. השבוע התקיים מפגש ראשון במשרד לקידום מעמד האישה.

מטפלת המגע, קרן לי בן בסט שהינה מדריכה ומלווה הריון לידה והנקה וכרמי מרציאנו- מלווה זוגות בהריון, קיימו  סדנת "היום שאחרי – אני והתינוק\ת שלי". מנהלת משרד לקידום מעמד האישה, דנה אייזנר-לביא, אמרה: "במפגש מתקיימות מגוון הרצאות מקצועיות ונוצר מעגל נשי מחבק ומעצים. הנשים משתפות בחוויות אישיות ומגלות ביחד את המכנה המשותף, את הדילמות והאתגרים מתוך רצון ליצירת שיח אינטימי משותף". מפגשים ראשונים יתקיימו ב-26.8 וב-30.9 .

במפגש הבא ב- 26.8, המורה למיינדפולנס ודולה, חיותה גורן תעביר את הפעילות "מיינדפולנס לאימהות ליום ולחיים שאחרי הלידה", במפגש האחרון ב-30.9 מי שתעביר את הפעילות היא מירי שקד, דולה לאחר לידה ומדריכת עיסוי תינוקות "כל הסודות על מדע והרגעה". נשים רבות אחרי לידה מתקשות להסתגל למצב החדש ובעיקר לחיים שאחרי. מטרת המפגשים היא לסייע, להנחות, להכווין ולהעניק לאימא הטרייה ביטחון וכלים בצעדיה הראשונים. אייזנר-לביא הוסיפה: "תודה לראש העירייה- רז קינסטליך, על התמיכה בכל צורך ובכל עשייה ולסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק הנשים, ליאל אבן זהר, על האמון והרוח הגבית. תודה גם למ"מ יו"ר הוועדה לקידום מעמד הנשים – הילה נדב, על היוזמה של קיום הרצאות לאימהות לאחר לידה, למנהלות "אם לאם בקהילה" שיר גולדנברג וליאת שביט, ולצוות ארגון הדולות המניפה , קרן לי בן בסט ואיילת על היוזמה וההובלה של המיזם , וכמובן לצוות המשרד לקידום מעמד הנשים ולכל המרצות שהתנדבו להרצות.

ניתן להצטרף למועדון בטלפון 03-9682430, מספר המקומות מוגבל. ניתן גם להתנדב לתמיכה באימהות לאחר לידה וכן להצטרף לכל הפעילויות של רשת הנשים העירונית בטלפון 03-9678247


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem