כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חוזרים ללימודים בצל החשש של הורים ותלמידים מהקורונה

למרות החששות, הלימודים מתקיימים כרגיל

בצל משבר הקורונה שהגיע למערכת החינוך בעקבות מורים, הורים ותלמידים שנדבקו או נמצאים בבידוד, הוציא מנהל החנוך הודעה שהופצה ברשתות החברתיות ובה נאמר בין השאר:

אנחנו עדים להתפשטות נגיף הקורונה ולהנחיות המתעדכנות באופן תדיר על ידי משרד הבריאות.
אנו מבקשים מכם למלא בקפדנות אחר ההנחיות המתייחסות לכניסה לבידוד של כל מי ששב מחו"ל ושל כל מי שנחשף למישהו שאובחן כחולה.
מנהלי בתי הספר נדרשים להעביר מדי יום דיווח מדוייק ומהימן למשרד החינוך ולמנהל החינוך על תלמידים ואנשי צוות הנמצאים בבידוד.
הקפדה מלאה אחר ההנחיות תגן על בריאותם של כלל באי בית הספר.
צוות בית הספר יעמוד בקשר עם התלמידים בבידוד ויעדכן אותם בחומר הלמידה ובמטלות הלימודיות.

הודעה זו עדיין לא הרגיעה הורים ותלמידים שעדיין חוששים לשלוח את ילדיהם לבית הספר במיוחד לאחר ההוראה ממשרד הבריאות המונעת היתכנסות מעל 100 איש.

רק אתמול התבשרנו על בית ספר שלם במועצה המקומית אזור שניכנס לבידוד וזה בנוסף לבשורה הלא משמחת על אב מבית הספר אמירים שחלה בקורונה ,הורים ותלמידים הנמצאים בבידוד ומידי יום יש מצטרפים חדשים למעגל המבודדים או החולים אתמול יצאה איגרת להורים באחד מבתי הספר בחולון

בה נאמר בין השאר בסיום חופשת הפורים והתפשטות מחלת הקורונה, אנחנו ממשיכים לעקוב אחרי ההנחיות וכמובן לפעול באדיקות לפיהן.
כרגע יש בבית הספר שני חברי צוות ו-4 תלמידים בבידוד מהם תלמידה אחת שהייתה חשופה לחולה מאומת (התלמידה לומדת בכיתה יא1, הגיעה לבית הספר במהלך שבוע שעבר וביום א' למסיבת הפורים, החולה אליו נחשפה אומת ביום ג' ומאז היא שוהה בבדוד, התלמידה עברה בדיקה להידבקות בנגיף, עדין אין תשובה). בשלב זה אין הנחיות בדבר בידוד לתלמידים או צוות שבא במגע עם מי מהתלמידים הנמצא בבידוד ולפיכך אנחנו ממשיכים בשגרת לימודים.
אני מבקשת מכל ההורים להמשיך ולדווח לנו על כל מקרה בו תלמיד נדרש לבידוד, אנו מחויבים לדיווח יומי למשרד החינוך.איגרת זו כמו רבות המנסות להפיג את חשש ההורים בבתי הספר עדיין לא הרגיעו את הרוחות ואם זה לא מספיק מורה באחד מבתי הספר בחולון יצא בפוסט ברשתות החברתיות בה נאמר: איזה פחד לחזור לבתי הספר שורצי הזוהמה, וחסרי כל אפשרות אוורור וחיטוי.
הנה. ילד בן 9 חלה. העיקר שטענו שילדים לא חולים ולא נדבקים.
איך אפשר לחזור ללמד ככה?

השולחנות והכסאות מטונפים ועוברים אינספור זוגות ידיים ביום.
בשירותים בקושי יש סבון רגיל, שלא לדבר על כך שיש צורך בג'ל אלכוהול לחיטוי.
איך מורות בהריון, מורים שהחלימו מסרטן, חולי סוכרת (תלמידים ומורים!), מורים מבוגרים- ובעצם כל אחד מאיתנו שחי עם אחד מהנ"ל, או חוזר הביתה לתינוקות ולקשישים, יכול לצאת לעבודה כדבר שבשגרה?
הגיע הזמן לנהוג באחריות כמו ביוון ולסגור לשבועיים את כל בתי הספר והאוניברסיטאות. זה הזמן ללמידה מרחוק.


מעיריית חולון נמסר בתגובה:עיריית חולון פועלת על פי הנחיות משרד הבריאות ומשרד החינוך.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem