כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון זכתה בדגל היופי לשנת 2021 בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל"

לעירייה הוענק פרס בגובה 35 אלף שקלים לטובת אחזקת מקלטים ציבוריים

חולון זכתה בדגל היופי בתחרות "המקלט והמיגון במרחב האזרחי בישראל" לשנת 2021.

מטרת התחרות, שמתקיימת בהובלת המועצה לישראל יפה ופיקוד העורף בשיתוף משרד הפנים ומרכז השלטון המקומי, היא לעודד את הרשויות המקומיות בארץ  להגביר את פעילותן בתחום אחזקת המקלטים הציבוריים ולשפר את הדרוש, תוך הגברת מעורבות ומודעות הקהילה לחשיבות הנושא. בתחרות מתמודדות רשויות מקומיות מרחבי הארץ על תארי יופי שמוענקים עבור מקלטים ציבוריים שמתוחזקים וערוכים כנדרש למקרי חירום.

בטקס שנערך אמש הוענקה תעודת הפרס לראש העיר, מוטי ששון, למנהל אגף חירום וביטחון בעירייה, דרור שלו ולקב"טית העירונית, אפרת הולי. כמו כן, הוענק לעירייה פרס בגובה 35 אלף שקלים לטובת אחזקת מקלטים ציבוריים.

בחולון מצויים 66 מקלטים ציבוריים ואגף חירום וביטחון פועל במשך כל השנה על מנת לתחזק אותם ולשפצם, כחלק מההכנות לשעת חירום. זאת, במטרה להכין את המקלטים בעיר לשעת חירום, לשמר אותם ולגרום לשהות נעימה כלל הניתן במקלטים הציבוריים.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem