כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון חוזרת לליגה -לא ברור היכן תשחק

חולון חוזרת לשחק אך לא ברור היכן?

אתמול פרסם איגוד הכדורסל הודעה על כך שהוא מברך את מנהלת הליגה על ההחלטה החשובה לחזור למשחקים. הוא גם ציין האיגוד שמח על כך שדירקטוריון המנהלת קיבל את ההחלטה הנכונה לטובת הכדורסל הישראלי והשחקן הישראלי.

ב18.3 הוציאה הפועל חולון הודעה בה נאמר כי בעקבות חוסר הוודאות והמשבר הכלכלי שפוקד את כלל המשק הוצאו היום כל עובדי המועדון, השחקנים והצוות המקצועי לחופשה ללא תשלום.
אנו מאחלים ומייחלים לכל אוהדינו ולכל העוסקים בענף שתקופה חשוכה זאת תחלוף במהרה ונוכל לשוב ולעסוק במשחק אותו כולנו כל כך אוהבים.

לפני כעשרה ימים קרא שלמה אייזק לראש עיריית חולון כאן בטור בלעדי הספורט הוא סם החיים "בקשתי את עזרתך ועזרת העיריה שתפעלו להעברת יתרת הכספים העומדים לרשותנו בדין ושקל אחד לא מעבר למה שמגיע לנו, בקשתי להקדים את הקצבת העיריה לה אנו זכאים מאוגוסט להיום (בארבעה חודשים!) על מנת לאפשר לנו לעמוד בהתחייבויותינו בצורה מכובדת. ביום 2 לאפריל הודיע לי עוזרך סופית כי אין באפשרותכם לעזור לנו!."כעת לא ברור איך חזרת הליגה תשפיע על הפועל חולון.

וכך לאחר כמעט כחודשיים של הפסקה של המשחקים הליגה שחוזרת למרבה השמחה של האוהדים אך הם לא יזכו לראות אותה בחולון .אתמול הוציאה הפועל חולון הודעה בזו הלשון ההחלטה על חידוש הליגה העמידה את המועדון בפני בעיה חדשה של זמינות היכל טוטו חולון.
בחודשים יולי ואוגוסט יהיה ההיכל הביתי תפוס לטובת תערוכת הלגו, דבר שנקבע ותואם זמן רב מראש.
עקב כך נשלחה הודעה למנכ"ל מנהלת הליגה, שלומי פרי, שבה מודיע המועדון על כך כשהחלופות לשמש כאולם הביתי להמשך הליגה הן אולם זיסמן ברמת-גן או אולם קציר בחולון.

תזכורת מהמשחק האחרון של הפועל חולון


אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem