כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

חולון חוזרת ללימודים

חולון חוזרת ללימודים

כיתות א' עד ג' חוזרות ללימודים. לגבי י"א ו- י"ב ההחלטה ביום ראשון.

מוטי ששון הוציא כרגע הודעה בזו הלשון: עוד יבואו ימים של חשבון נפש נוקב ואפילו מוצדק – אך בשלב זה אנו מחויבים לפעול למען ההורים הכורעים תחת העומס והילדים המשוועים למסגרת. אנו בחולון נערכנו מבעוד מועד לקראת שובם של תלמידי א'-ג', על פי הסטנדרטים של משרד הבריאות – ולכן הם יוכלו לחזור לבתי הספר ביום ראשון. לגבי כיתות י"א ו-י"ב – מאחר שלא דובר על כך קודם לישיבת הממשלה, אנו נזדקק לעוד כמה ימי היערכות. אנו נקיים הערכת מצב בראשון בבוקר ונעדכן על החלטתנו.

במסגרת ההיערכות המוקדמת של מנהל החינוך העירוני לחזרת כיתות א'-ג', שולבו בבתי הספר שלנו עשרות שינשינים (שנת שירות) ותלמידי מכינה. אנו בטוחים כי הם יהוו תרומה משמעותית לחזרה לספסל הלימודים. להורים אני מבטיח: ילדיכם בידיים טובות ומסורות! גם אם יהיו תקלות עקב המצב החדש, אנו נפעל בנחרצות לתקנן על מנת שאתם תוכלו להתפנות לאתגרים שטומנת לכולנו תקופה זו.

זהו אינטרס לאומי להחזיר את מערכת החינוך לפעולה. מי ייתן כי בקרוב תשוב כל המערכת לפעול, גם אם באופן שונה מהשגרה.

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem